گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

هذیون!

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۱۲ ق.ظ

از پریشب تا حالا من همش 10 ساعت خوابیدم! شایدم کمتر. 

نمیدونم سوزش چشمام به خاطر مانیتوره یا کم خوابی! 

بعد از گذشت نزدیک یکسااااال، کم کم دارم به عینک زدن عادت میکنم!

البته فقط رو به روی مانیتور، تا یکی صدام میزنه عین جن زده ها گیج میشم از رو صورتم برش دارم! حس میکنم بهم نمیاد اصلا. 

امروز دو تا وقت دکتر دارم، یکی 5 اون یکی 6:15، یکی ونک یکی اونور تر ونک فکر کنم تو گاندی!

کسی در مورد Organization Structural چیزی میدونه؟

 


  • فریba

نظرات  (۱)

گاه می اندیشم...

چندان هم مهم نیست اگر هیچ از دنیا نداشته باشم

همین مرا بس که کوچه ای باشد و باران
=================================================
سلا وبه قشنگی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی
پاسخ:
پاسخ:
فقط کوچه و باران!؟
همین؟
چتری؟ یاری؟ کسی؟ چیزی!
هی همین کوچه رو بری و بیای که چی بشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند