گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

نخود!

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۱۵ ب.ظ

تا حالا اصل نخود رو دیدین!؟

گیاهشو؟

من ندیده بودم تا امشب!

اگه شما هم ندیدین از اینجا ببینین!

اینم باز شده ش!

خوشگله نه؟

 

  • فریba

نظرات  (۵)

اخی چه بانمکن
پاسخ:
پاسخ:
خیلی!

بیشتر سه تار دیدیم تا نخود!!!

پاسخ:
پاسخ:

خودم تازه دیدم!
آخه داشتم تمرین میکردم، برام اوردند!

آره عزیزم من هم دیدم هم خوردم...........وقتی خیلی تر و تازه و به قول معروف کاملا نرسیده است ، می تونی مثل آفتابگردان دونش کنی و بخوری(یک ماه قبل برداشت) وقتی یه کم بیشتر میرسه( دو هفته قبل برداشت) یک آتش کوچولو درست میکنن و با ساقه هاش می اندازن داخل آتیش بعد برش میدارن و ساقه و پوسته اش رو می کنن و نخود برشته رو می خورن.......................
پاسخ:
پاسخ:
تازه ش که خیلی خوشمزه بود، البته این تازه ای که بدست ما رسید همونی بود که شما کباب میکنید! چون یه ماهی از برداشتش گذشته بود.


ازتون دعوت می کنم برای پاسخ به یک پرسش به وبلاگ پارمیدا بیاین....
  • خ ــودمــ .
  • چقده با مزه ن اینا
    پاسخ:
    پاسخ:
    بسیار!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند