گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

شام

جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۰۳ ب.ظ

شام درست کردم،

ولی نمیدونم اسمش رو چی بذارم!!

کتلت!

کباب ماهیتابه ای!

شامی کباب!

کوکوی گوشت دار!

کوفته ریزه!

نمیدونم!

حالا خیلی مهم نیست،

مهم مزه شه که خعلی خوشمزه شده! (مثل همیشه :) )

بفرمائید، اندازه همه هست، من اصولا دستم به کم نمیره، خواستم اندازه شام امشب و فردا ناهارم درست کنم، اینقده زیاد شده فکر کنم تا سحری ماه رمضونم رو مجبورم با غذای امشب بگذرونم!

 

  • فریba

نظرات  (۱)

ببین فریبا زود آماده شو ترین غذا نودل.........
3 دقیقه بیشتر زمان نمی بره......
اگر هم تو فریزرگوشت چرخی تفت دادت شده با پیاز و رب و ادویه داشته باشی ...........دیگه چه شودددد
بله همچین کدبانویی ام من.....راستی از سوپ هم غافل مشو زود آماده میشه.........
پاسخ:
پاسخ:
از پیشنهادات شما جهت تهیه غذاهای فوری بی نهایت متشکریم!
بی زحمت تا اینجا اومدی، یه اسم هم برای غذای من انتخاب کن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند