گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

مسئول سایت نگو....!!

جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۲۷ ب.ظ

مسئول سایتمون خیلی بچه خوبیه،

فقط خیلی زیادی تنبله! شایدم کاربلد نیست، بیشتر از اونکه کاربلد باشه کار خراب کنه!

از خرابکاریاش همین بس که بدون اطلاع به کاربران، سیستمها رو دستکاری میکنه، یوزرها رو حذف و نصب میکنه، ویندوز عوض میکنه و ....!

و همچنین تا یکاری رو ده بار بهش نگی انجام نمیده، تا سیستمت منفجر نشه، آنتی ویروس آپدیت نمیکنه، تا کارت گیر حسابی پیدا نکنه به دادت نمیرسه و ...!

اما دردسر جدیدی که برای من درست کرد:

من چون جزو بچه های سابق اینجا هستم یوزر دانشجویی داشتم و باهاش کار میکردم، وارد سایت پروژه که شدم از همون یوزر قبلی خودم استفاده کردم، اما بچه های پروژه هر کدوم یوزر جدید براشون تعریف شد.از اونجایی که سیستم من یجورایی سیستم مرکزی هست، تمام فایل ها و نامه ها و مکاتبات و پرینت ها و خلاصه هر چی که مربوط به پروژه هست یه نسخه ش هم دست منه که تو سیستم بایگانی میکنم.

حالا

دیروز صبح خوش و خرم اومدم سر کارم، سیستم رو روشن کردم، یوزرم رو وارد کردم و رفتم یه چائی ریختم برای خودم و برگشتم دیدم خطا داده! دوباره زدم سه باره زدم چهار باره زدم و ده بار زدم دیدم هی خطا میده که پسوردت اشتباهه! مسئول سایت رو صدا زدم و گفتم این چشه؟ چرا یوزر رو نمیشناسه؟ گفت یوزرتون چیه؟ گفتم همون قدیمیا! پخ زد زیر خنده و گفت عمرشون سر اومد اونا! امروز صبح پاک کردم همشونو!!!!!!!!!

منو میگی!!!!!!!! چیکار کردین ن ن ن؟؟؟ یوزر منو پاک کردین ن ن!؟ فایلامون چی!؟ این سیستم پر از فایل و نامه است ت!!  

بیچاره خودشو جمع کرد و بدو بدو اومد سر سیستم و گفت رو کدوم درایو بوده؟ گفتم رو دسکتااااپ! با اینکه میدونست دیگه برگشتی تو کار نیست ولی هی ور رفت هی ور رفت .... آخرشم سرشو انداخت پائین و گفت پاک شده دیگه! گفتم بعله میدونم! کاش قبلش یه هماهنگی میکردین!

اصلا نمیدونم چه فایلایی رو دسکتاپ داشتم، بعدا گندش درمیاد! و من چون حس انسان دوستانه خیلی زیادی ای دارم، عمرا بگم چه بلایی سر فایلا اومده و مجبورم بگم گمشون کردم!

حالا فردا صبح باید بریم مسئول سایت رو هل بدیم که بابا پاشو حالا بیا پرینتر رو برای یوزر من تعریف کن! دیروز که حسش نیود برام نصبش کنه!

 

  • فریba

نظرات  (۱)

من جای تو بودم خفش میکردم اعصاب ندارم
پاسخ:
پاسخ:
زورم بهش نمیرسه!
هم مادیش هم معنویش!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند