گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

روز نوشت

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۲۳ ق.ظ

دیشب همش دو ساعت خوابیدم! رادیوی mp3 م رو روشن کردم و رادیو و رزش رو گرفتم و همچنان که به اخبار والیبال گوش میکردم خوابم برد، هر از چندگاهی بیدار میشدم و هدفن میگذاشتم ببینم بازی چند چنده!

ساعت 6 و نیم بیدار شدم، پا شدم دست و روم رو شستم و صبونه اماده کردم، دیدم خیلی خوابم میاد! همش یساعت نشده بود، دوباره خوابیدم! ساعت 7 دوباره بیدار شدم! و ساعت 7 و نیم برای آخرین بار بیدار شدم و همچنان که والیبال گوش میکردم، اماده شدم و صبونه م رو طبق معمول تو راه خوردم و د بدو!

با اینکه رسما نخوابیدم، ولی خسته نیستم اصلا، ولی سرم داره از درد منفجر میشه.

کلی هم کار کردم از صبح تا حالا.

بخش اول گزارش رو فرستادم برا دکتر، برم سراغ بخش دوم. البته امروز دیگه نه! بسه!

عصر میخوام برم یکیو ببینم!

گرمای تهران کلافه کننده است، کی شه تابستون تموم شه!

  • فریba

نظرات  (۱)

آخه دختر خوووب جرا خودت رو زجر میدی مگه حود آزاری!!!!!!
پاسخ:
پاسخ:
خیلی اذیت شدم ولی به تحمل نکردن غرغر و ندیدن چهره خشمناک دکتر می ارزید!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند