گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

ظهر جمعه بخیر!

جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۸ ق.ظ

سحر بیدار نشدم!

سه تارم خونه مصوم ایناست، امروز میرم بیارم، به این بهونه هم پروژه ای که داره کار میکنه رو یه نظارتی داشته باشم و یه چرخی هم بیرون میزنم.

استاد زبانمون دیروز سر کلاس گفت جلسه بعد از هر کی بپرسم بلد نباشه باید بره برای همه شیرینی بخره! پس با خودتون همیشه پول داشته باشید اونم پول زیاد! چون یهو دیدی گفتم برو برای همه رانی بخر!! کلاسش خیلی باحاله، کلی میخندیم. کلاس تخصصی مکالمه!!

عطی جان اماده باش کم کم میخوام ببرمت زیر سوال!! یادته که!؟  :)

درس دیروز رو باید بشینم حفظ کنم! میشه دو نفری تمرین کرد، ولی چون کسی نیست من با دیوار مکالمه میکنم! :))

به یه بابایی سفارش دادیم دستگاه ویو مو بیاره، سه رووووزه روزی دو بار قرار میذاره کنسل میکنه! شیطونه میگه بگو نخواستیم، ببینم میخواد چیکار کنه!

بعد افطار با یکی از بچه ها قرار گذاشتم بریم سر پارک سر کوچه بدمینتون بازی کنیم. حتما هم که میریم!

برم سر مقاله و بعدش خدا بخواد زباااااااان!

فهلا.

 

  • فریba

نظرات  (۵)

از کلاس زبان خبر نداشتم؟ کجا هست؟
پاسخ:
پاسخ:
یادم رفته بود باهات هماهنگ کنم بیای!
موسسه هماپور،
ایستگاه توانیر!
بله من کلا آدم پایه ای هستم................
مستحضر هستید که

پاسخ:
پاسخ:
بله بله!
کار از پایه بودن گذشته! چار پایه اید!
  • مریم پاییزی
  • باریک الله...افرین ابجی فریبای خودم
    جانم!! ( اره چه سوتی بووود در تمام عمرم همچین سووتی نداده بووودم!!)

    خوشمان اومد بابا اکتیو.

    تو روح هرچی مقاله و ..... همیشه پای این درسا در میان است .

    راحتمون نمیذارن که!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    فکر کنم هیچوقت تکرار نشه برات! هر وقت بهش فکر میکنم کلی میخندم.

    دیگه دیگه!

    این درس که جل و پلاسش رو از زندگی ما جمع نمیکنه که! من دارم پام رو از زندگیش میکشم بیرووون!
    فر یادته اون شب که تو بلوار دانشجو رو برو دانشگاه قدم میزدیم و آهنگ گوش میکردیم و میگفتیم موسیقی و زبان و ... رو باید دنبال کنیم و... یادش بخیر

    پاسخ:
    پاسخ:
    آره ه ه ه
    یادش بخیر،
    من که دنبالش کردم فعلا! اگه وسط راه ولش نکنم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند