گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

261 - فقط به خاطر یک "دو دقیقه"!

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۱۲ ب.ظ

تنها چیزی که میتونه منو از فکر بیاره بیرون،

تمرین سه تاره،

چون نمیذاره به چیز دیگه ای فکر کنم و باید روی نتها و پرده ها تمرکز کنم...

تقریبا یساعتی از افطار گذشته و من فقط یه چای بیسکوئیت خوردم،

میلی به غذا ندارم،

شاید برم بیرون قدم بزنم، شایدم همچنان تمرین کنم...

یجوری باید بگذرونم امشب رو تا فکر نکنم به اون چیزهایی که یه عمره همه چی رو بهم ریخته و هیچکاری از دست هیچکدوممون برنمیاد و فقط باید بسوزیم و بسازیم... بخاطر یک...

یک .... لعنتی!

یک مثلا ....!

 

 

  • فریba

نظرات  (۹)

سلام مهندس چطوری.....
طاعات قبول.چه مبکنی با خانه نو..........مبارکه.........

پاسخ:
پاسخ:
سلامعلیکممم
خانه که نمیشه گفت،
ولی بسیااار مبارک و میمون است برایمان و خیلی هم درونش خوش میگذارنیم، بفرمائید در باز است!

یک... یک چی؟! همش آدم و بذار تو خماریا, دختر

پاسخ:
پاسخ:
کیفش به همینه دیگه دختر!
فریبا یه شب خواب دیدم از دستم ناراحت بودی ولی معلوم نبود چرا!
ناراحتی؟ چرا؟

پاسخ:
پاسخ:
نمیخواستم بگم... ولی حالا که خوابمو دیدی مجبورم بگم...
سلام مهندس..........
حال شما؟ نایی برات مونده در این روزهای گرم......... مثل اینکه سرت حسابی شلوغه .آپ نمی کنی دیگه؟ مواظب خودت باش

پاسخ:
پاسخ:
سلامعلیکم خانم دکتر!
بد گرمه ها هوااا! حس میکنی تو کوره ای!
هیچ چیز باعث نمیشه که من آپ نکنم، الا یه چیز! دوری از اینترنت! ;)
؟

پاسخ:
پاسخ:
هوم؟
اصن سه تار ساز خلوت وتنهایی

پاسخ:
پاسخ:
مخصوصا اون اولاش که تمرین نت میکنی، باید در خلوت و تنهایی به سر ببری چون بقیه سر سام میگیرن!
خیلی وقت است "بی تابم" دلم تاب می خواهد ...
و یک هل محکم... که دلم هری بریزد پایین هر چه در خودش تلنبار کرده را...
هر وقت دلت گرفت مستقیم پاشو بیا پایین میبرم می گردونمت الان که دیگه اتوبوس از در خونه شما تا در خونه ما میاد...

پاسخ:
پاسخ:
گفتی تاب! دلم شهر بازی خواست!

الان که خونه هامون هم به هم راه پیدا کردند، کسی خونه نیست!! دیگه به هر حال .... پارک دانشجو و کارتینگ و اینا ... آره دیگه!
  • مشاور ازدواج
  • حسودیم میشه به حس اینایی که ساز زدن بلدن و حسودترم بر اونایی که از ساز زدنشون بیخود می شن

    پاسخ:
    پاسخ:
    منم خیلی حسودیم میشه به اونایی که ساز زدن بلدن!!!!

    یک ؟ 0_o

    پاسخ:
    پاسخ:
    دو!
    سه!
    چهار!
    .....!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند