گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

کاااامنت

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۳۰ ق.ظ

نفسم گرفت!

38 تا کامنت رو خوندم و جواب دادم و تایید کردم!

همش دو هفته نبودماااا،


دیدین مرغ وقتی راه میره برا خودش زیر لب (زیر نوک!!!؟) غر غر میکنه!؟؟ 

صندلی من هم وقتی روش تکون میخورم همین صدا رو میده!!


امروز یه مانتو خنکتر پوشیدم، کمی درجه گرما رو کمتر حس میکنم!


امروز یکاری کردم، حدودا 15 تومن به تیم ضرر زدم! البته اگه میخواستم این نفع رو به تیم برسونم، خیلی باید خودم رو به زحمت مینداختم که انصافا ارزش نداشت! به هر صورت یکم عذاب وجدان کاری گرفتم. 


شما ها خوبین!؟

خب یکی بیاد حرف بزنه! یه چیزی بگه!


  • فریba

نظرات  (۲)

به به ...............
چه عجب........تشریف آوردید؟
فکر کردم این خونه هم کم کم به روز خونه های قبلی میخاد دچار بشه؟
خوبی؟ کیفت کوکه یا نه؟ چرا آپ نمی کردی؟این قضییه 15 تومن چیه؟ از هر داستانی یه ذره تعریف نکن که یا نگو یا اینکه همش رو بگو...........

پاسخ:
پاسخ:
همینجا بودم که!! ولی درگیر بودم نمیشد سر بزنم!
خب شماهام بیاید یکم بگید دارید چیکار میکنید، خونه مجردی که نیست! کلبه دوستانه ایست تحفه درویش و ...!!؟؟؟

خب چرا آپ نکردم عرض کنم که مجددا درگیر بودم یکم!! هستم الان درخدمتتون و شرح یکسری فعالیتهای انجام شده رو به خدمت عرض میکنم کم کم...

این قضیه 15 تومن اینه که برای تیم یه کاری سفارش دادم انجام بدن، صحافی گزارش کار. میتونستم تو این گرما پاشم ببرم انقلاب که هم سریعتر و هم ارزونتر برامون انجام بدن ولی واقعا سختم بود!! دادمش همین بغل، نزدیک 20 تومن رفت تو پاچمون و با کلی دعوا و اینا. ولی خب بجاش من راحت تر کار کردم!!
خب آخه اصلا وظیفه منم نبود، و در واقع لطف کردم! ولی به هر حال این وجدان کاری هی میگه کاش میبردی همون انقل، 20 تومنم خودش 20 تومن بود!

اینم شرح مفصل این امر.

دیگه چه خبر!؟
سلام و صد سلام خب چی بگم ؟ از کجا بگم ؟ بذار آهان: مام خوبیم گرمه کلافه شدیم از گرما, پکیدیم از بس این ماه رمضون چشم سفید کرده و نمیره هیچ رقمه, اح خسته شدم چرا پس این کلاس زبان لعنتی تموم نمیشه, آخه به من چه که تو این گرما پاشم برم ورقه های یکی دیگه رو که حال نداشته ببینه صحیح کنم, افطار چی بخوریم,سحر چطور, ای وای پاشم برم یه سر به مامان بزنم الان شاکی میشه, آخه حالا وقته خراب شدن کولر ماشین بود تو این گرما داریم لح لح میزنیم...
پاسخ:
پاسخ:
سلام و صد سلام گررررم به گرمی این روزهای داااغ! باز خوبه یکم هوا بهتر شده این چند روزه!
میبینم که تو هم حسابی سرشلوغ شدیاااا!

خانوم خونه شدن این دردسرا رو هم داره دیگه خانوووم خانوووما!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند