گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

خر خرید!

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۱۲ ب.ظ

میگن وقتی خیلی گشنه اید نباید به فروشگاه برید!! چون خیلی خرت و پرت الکی میخرید!!!

در مورد من باید این دو بند هم بهش اضافه کرد که علاوه بر گشنگی، وقته تشنه م یا هوس یه چیزی کردم عمرا نرم سمت فروشگاه!! چون هر چی پول دارم میدم آت آشغال میخرم!

مثلا چند وقت پیش اوایل ماه رمضون و تو اون اوج وحشتناک گرما که من که هیچوقت عرق نمیکنم، لباسم خیس شده بود از عرق! از دانشگاه تشششششنه برمیگشتم ساعت ۳ بعد از ظهر! به حدی تشنه م و گرمم بود که آب کف جوب میدیدم هوس میکردم! همین شد که تو مسیرم رفتم سوپری بستنی و دلستر خریدم! بعدش از میوه فروشی بغلش طالبی و هندونه و انگور خریدم! بعد اومدم یه پارچ گنده شربت خاکشیر درست کردم! همه رو ردیف کردم تو یخچال و زل زل بهشون نگاه کردم تا افطار شد! لب به هیچکدومشون نتونستم بزنم و فقط قلپ قلپ آب میخوردم!!!

این چند روز اخیر هم بنده هوس آب زرشک کرده بودم! نمیدونم چرا! چیزی که هیچوقت هوس نمیکردم همین بود که خب اینم کردم! حالا در به در دنبال آب زرشک بگرد. اونقدر که یه روز پا شدم رفتم جمهوری یه دست فروشی بود یه زمانی از این چیزا داشت گفتم برم ببینم داره هنوز!؟ که رفتم نداشت، به جاش ۶۰ هزار تومن از اون مغازه همیشگی لوازم ارایشی خریدم برگشتم!!!!!!!!!!

امروز که از نواب برمیگشتم، از اینور خیابون یهو چشمم به یه ترشی فروشی اونور خیابون خورد، بدو بدو مسیر رو دور زدم و خودم رو رسوندم دیدم بعله ه ه نصف مغازه پر از آب زرشک و انار و البالو و ... ایناست. گفتم آقا چند؟ گفت شیشه ای ۴۵۰۰. نگاه کردم دیدم فقط ۳۴۰۰ تو کیفم بود!! حالا در به در دنبال خود پرداز بگرد. برای اینکه خیلی خرج نکنم ۱۰ تومن از بانک گرفتم و یه شیشه آب زرشک و ترشی و لواشک و ... خریدم اومدم + رب کیلو قارچ برای ماکارونی امشب!

آب زرشکه به حدی بیمزه است که نگو! ولی خب هوسم نشست. اگه نمیخریدم تو دلم درخت میشد، بچه م چشاش سبز میشد!

 

  • فریba

نظرات  (۵)

  • مریم پاییزی
  • 60هزارتومن ارایشیییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



    مبارک باشه.

    فریباجون هوس نکن دیگه.


    بچه چشم سبزخیلیم خوشگله^_^فک کن

    پاسخ:
    پاسخ:
    اگه بهت بگم کلا 4 قلم جنس بیشتر نبود باورت میشه!!!؟؟؟ تااازه هیچکدومشون برای خودم نبود و همه رو هدیه خریدم!!!!!!!!

    مبارکشون باشه!

    هیچی به اندازه خرید خوردنی منو خوشحال نمیکنه!! ;)

    آره خوشگل هست ولی دوست دارم بچه م چشاش مثل چشای خودم باشه!
  • مریم پاییزی
  • :کاش منم تهران بودم یه کادوام نصیبم میشد.تولدمم که نزدیکه

    اره والا خواهر4قلم جنس همینه دیگه.خدابه دادمون برسه

    وااای منم.بخصوص ترشی

    ایشالا که چشماشون مث خودت بشن


    ^_^مرسی مرسی...خوردم به سقف...
    حتما حتما اجراکن...
    اونا با اب کلم قرمزه اما توی عکس بنفش افتاده
    با اب لبو هم میتونی درست کنی به طبع ونظرخانواده بستگی داره^_^
    پاسخ:
    پاسخ:
    من که میتونم بیام اصفهان! ;)
    همین دیگه، باید به همون ضد افتاب ایرانی بسنده کرد!!

    چشماشون!؟ مگه چندتان!؟؟؟

    مرسی مرسی،
    حتما امتحان میکنم، ولی فکر کنم یه چندباری گند بزنم تا خوب از آب دربیاد! ;))

    من خودم لبو رو ترجیح میدم، ولی فصلش نیس الان که، مجبورم به کلم قانع بشم!
    بازم ممنون.
    این چیزا رو بیا یاد بده، ثواب داره!
    الان خوبی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    والا اگه همه چیزایی که میخریدیو میخوردی باید اندازه گودزیلا میشدی نه اندازه فنچ.

    پاسخ:
    پاسخ:
    همچنان دارم اونا رو میخورم!!! مگه تموم میشن! من نمیدونم اینهمه میخورم کجا میره!


  • مریم پاییزی
  • اوخ جونمی...تشریفدونا بیارید اصفهون...رو گولیا چشام....



    خوب فک کنم 2تا بچه کافیت باشه




    چشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

    پاسخ:
    پاسخ:
    یه ذره هوا خنک بشه، میرسیم خدمت!
    البته اهل و عیال که هفته ای یه روزشون سهم اصفونه!

    2 تااااااااااااا!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    نیم تا کافیه!!!

    چشمتون بی بلا!
  • مریم پاییزی
  • بفرماین
    پاسخ:
    پاسخ:
    تعارف برای ما همیشه اومد داره ها!
    گفته باشم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند