گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

270 - کارتینگ!

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۱۸ ب.ظ

 

راستی دوستان!

کارتینگ میاید بریم!؟

تروخّدااااااااااااا بیاید بریمممممممممممم.....

------------------------------------

قضیه از این قراره که یه بابایی هی میگفت ما آخر هفته ها میریم کارتینگ... بعد یه بابای دیگه هم به یکی دیگه هم همینو گفته بود! این بود که من و اون یکی دیگه یهو برامون سوال شد که این کارتینگ چی هست! من کاملا اتفاقی سرچ کردم و دیدم إإ این که همون ماشین سواری خودمونه که! خلاصه شدیدا متمایل شدم برم یبار هم که شده سرعت رو توی یه جای مجاز تجربه کنم! تو خونه که آدم جرات نمیکنه ماشین سوار شه، سوار هم بشی بالاتر از ۲۰ بری جیغ و هوار سرنشینان که یوااااااااااااش یواااااااااااااش، مخصوصا اون خاطره زیبای تصادفی که من داشتم دیگه بیشتر میترسوندشون!

مجددا اعلام میکنم اولین کسی که اعلام امادگی کنه هزینه ش با من! ببینید تا کجا دارم باهاتون راه میام هااا

حالا تروخّدا بیاید بریم.... بیاااااااااااااااید!

 

  • فریba

نظرات  (۶)

  • مریم پاییزی
  • من من من ن من من من من من من من



    نمیتونم بیام
    پاسخ:
    پاسخ:
    اصن بچه ها رو راه نمیدن!
    بریم بریم....هوراااااااااااااااااااااااااا دارم از خوشحالی میترکم
    ولی اگه بریم حداقلش اینه ندیده از دنیا نرفتیم

    پاسخ:
    پاسخ:
    من که به جمع شما امیدی ندارم! ولی ببینیم اوکی میشه!

    اگه رفتین دیگه نه من نه شما
    پاسخ:
    پاسخ:
    کی؟؟ چی؟؟ کجااا؟ مااا؟ کارتینگ ؟؟ با مص اینااا... دلت خوشه!


    میگما چرا تا وقتی تو و عطیه بودین این چیزا نبود بریم؟؟
    سر کوچه میخوام برم باید کلی ناز مصوم رو بکشم تا بیاد!
    میبینی!

  • مریم پاییزی
  • اقآ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



    منا بزار تو جیبی بغلد(جیب بغلت)


    بچه چی چی اس؟دیگر به حالم باید گریست

    پاسخ:
    پاسخ:
    نمیخواد ترجمه کنی! من خودم یه ورم اصفونیه!
    آره دادا!!

    واسم آرزو شده که واسه یه هفته هممون برگردیم به اتاق 514.

    پاسخ:
    پاسخ:
    خب آرزوی محال نکن دیگه!
    خب بیاین خونه ما. یه خواب داره میزنیم روش 514، تازه کمد دیواری و بالکن هم داره! :)
  • مریم پاییزی
  • یه وردون اصفونیِِس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



    به خرج کردنادون نیمیادآآآآآآآ
    پاسخ:
    پاسخ:
    دخل مال اینوره اصفونیمونه،
    خرج مال اونوره غیر اصفونیه! :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند