گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

دوست اینترنتی!!

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۰ ق.ظ

یکی از دوستای اینترنتیم، یعنی دوستای وبلاگیم! که حدودا دو سالی هست تو وب هم سر میکشیم و دو طرف هم تا حالا همو ندیده و صدای همم نشنیدیم!! الان منو به خونه مجردیش دعوت کرده برای شام! البته گفت میل خودمه که برم خونش یا بریم بیرون!!

کلی الان ذوق دارم، هنوز بهش جواب ندادم که میرم یا نه، ولی از الان دارم به این فکر میکنم که چی بپوشم!! کِی برم!! چی براش بخرم (دست خالی که نمیشه رفت خب..!) و ....!!!!!

پیشنهاد شما چیه!؟

 

بعدا نوشت:

یادم رفت بگم، این دوستم مهندسی مکانیک خونده و مدرس زبانه! فقط اختلاف سنیمون خیلی زیاده! ولی خب اگر تفاهم وجود داشته باشه که تو یکسری موارد بینمون هست، میتونه کیس مناسبی باشه! نه!؟ :)

 

بعد تر نوشت:

اینو هم اضافه کنم، دوستم اسمش پونه است (جهت تنویر اذهان عمومی این بند رو اضافه کردم! :))

  • فریba

نظرات  (۲)

نه بابا!!!! آدرس و زمانو به من بگو اگه یه وقت لازم شد با بچه ها بیایم کمک
اگه قراره بری... قرار بهترهه یه مکان عمومی مثه رستوران باشه تا یه جای خصوصی مثه خونه!!! پیشنهادم یه قهوه خونه سنتیه

پاسخ:
پاسخ:
سهمتون رو میارم!

جو گیر نشو! یه نیمرو خونگی میخواد بهم بده همش!
تابلو بود! اگه گفتی چی تابلو بود؟
پاسخ:
پاسخ:
سوتی دادم!؟
کوجاش؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند