گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

یک SMS ماندگار!

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۱ ب.ظ

هر از چندگاهی اینباکس پیامای موبایلمو یه چک میکنم و پیامای الکی رو حذف میکنم، ممکنه هر چی باشه!

ولی یکسری از پیامها هستند که تاریخشون رو که نگاه میکنم ممکنه مال دو یا سه سال پیش باشه. ولی هنوز نگهشداشتم و هر وقت هم میخونمشون برام تازگی داره، اکثرا اونایی رو نگهداشتم که برام خاطره خوب داشته باشه... ولی تو بعضیاشون هم ممکنه خاطره خوبی نباشه ولی دلم نیومده پاکشون کنم...

القصه!

امروز که داشتم پیاما رو میخوندم، رسیدم به یه پیامی از نوشین: تاریخ 9 تیر 1390 ارسال شده بود برام! به حدی از دیدن این اسمس میخندم که خدا میدونه. بارها و بارها این پیام رو خوندم و هر دفعه مثل روز اول خندیدم! 

به نوشین این پیام رو فوروارد کردم، ببینم اصلا یادش هست اون شب رو!! 


-----

پی نوشت:

به مرور پیامهای ماندگار تک تکتون رو مینویسم همینجا.


  • فریba

نظرات  (۳)

چه باحال ... ولی کاش متن پیامم بذاری

پاسخ:
پاسخ:
متن پیام یکمی +18 است! تازشم جز خودم و خودش کسی سر ازش درنمیاره!
ولی شاید گذاشتم!;)
فریبااااااااااا نذااااااااااااریااااااااااا هر چند اگه بذاریشم کسی نمیفهمه
پاسخ:
پاسخ:
عمرا کسی بفهمه!!
منظورم این بود که منم زیاد اینجوری با اس های قدیمی خاطره بازی میکنم!
پاسخ:
پاسخ:
آها
اون منم!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند