گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

گلریزون!

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۵۴ ق.ظ
کسی دو میلیون و سیصد و نود هزار تومن (2,390,000) داره به من بده؟؟

تا هفته بعد بهش پس میدم! به جون خودم! 

چک دارم فردا به همین مبلغ!! 

هر کدومتون 200 هم بدین حللله ها! 

با شمام! 

رفقا!


  • فریba

نظرات  (۳)

تازه دیدم!!!
تو که گلریزون کردی برای منم یه پولی جم کن دو تا قسطمو که عقب افتاده بدم
اگه یه کم صبر کنی حقوق بدن فک کنم بتونم کمک کنم

پاسخ:
پاسخ:
میگم چک دارم! چککککک!! تو میگی صبر کن!؟

یعنی تو حقوق بگیری میتونی بدهی منو بدی!!؟؟؟؟؟؟؟ مگه تو چقدر حقوق میگیرییییی؟؟؟؟ لار آبدارچی نمیخوااااد؟؟؟؟

الو الو؟ قطع و وصل میشه صدا نمیاد الوووووو
پاسخ:
پاسخ:
الوووو
الوووووو
2 میلیووون
الووو
......
سیصد تومن ن
الوووو
.....
90 تومنم بدی راضی ام م....
الوووو
الــ......و......
وضعت خوب شده چه چکایی میکششی!!!!!

پاسخ:
پاسخ:
کجا وضعم خوب شده!؟

اینکه هر چی درمیارم دارم پای قرض و وام میدم!؟
تازه من چک نکشیدم که! یکی دیگه چک داشت من باید پولشو جور میکردم!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند