گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

خواب دلچسب!

سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ

عجب خوابی کردماااا

ساعت ۵ که رسیدم، لباس عوض کردم و دست و رویی شستم و یکم دراز کشیدم گفتم برای سانس هفت میرم سینما، همین ولیعصر هم میرم که بتونم راحت برگردم و خوابیدم!

یه ربعی هستم بیدار شدم!!!!!!!!!!!! یعنی حدودا یازده و نیم. اینگونه بود که فیلم هیس رو تو خواب دیدم! فیلم قشنگی بود!

گوشیم بیشتر از ۱۰ بار زنگ خورد. هی جواب ندادم، حالا مگه ول میکنه!

شام هم نخوردم. گشنه م نیست ولی دوست دارم یه چیزی بخورم. مثلا... چائی بیسکوئیت! ولی حسش نیست. میرم ناهار فردامو آماده کنم چون رزرو ندارم و برگردم ادامه فیلم رو ببینم!! :) 

شب بخیر!

 


بعدا نوشت:

ساعت ارسال این پست رو دقت کنین!!!اینو که دیدم رفتم به دنیای دیگه!


  • فریba

نظرات  (۵)

سلام فریبا خانوم
یه اهنگ خارجیه به اسمbelalim


اینم کدش:
پاسخ:
پاسخ:
سلام
مرسی مرسی
میذارمش رو وب ببینم دوستان چی میگن.
بازم ممنون.
خخخخخخخخ منم تو خوابت بودم؟؟؟؟؟؟؟؟ D:

پاسخ:
پاسخ:
چرا اتفاقا تو و اون دوستات!!! از اون وسطا رد شدین و تو افق محو شدین!
باز چایی بیسکووووویت!

پاسخ:
پاسخ:
عااااره!
ولی خب نبود که!
  • مریم پاییزی
  • هیسسسسس...فریبا خواب است
    پاسخ:
    پاسخ:
    اگه بدونی چقد این خوابا بهم میچسبه!
    دیشب هم یه تجربه دیگه ش رو داشتم!
    وایستا وایستا .... با کی میخواستی بری!!!؟
    ازون فیلم باحالست فک کنم... نمیدونم چرا این روزا سینما رفتن طلسم شده!!!
    پاسخ:
    پاسخ:
    هوم؟؟ چی ...! کجااا..!؟ کی؟ من!؟ [شکلک سووووووووت]

    سه شنبه پایه باش بریم! البته اگه اسباب کشی نداشته باشیم! ;)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند