گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

دور تهران در دو ساعت!

سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۴۲ ق.ظ

اوووووو وه

امروز کلی جا رفتم و کلی کار کردم،

صبح که بیدار شدم اول یه صبونه مفصل خوردم،

بعد همه لباسامو خوب زیر و رو کردم که مبادا سوسکی مارمولکی چیزی توش باشه!!!

پا شدم رفتم بلوار کشاورز، تمام بانکهای بلوار کشاورز رو سر زدم و در مورد سرمایه گذاری جدیدی که تیم میخواد انجام بده مشاوره گرفتم!

بعد رفتم انقلاب کارتهای انجمن رو دادم برای پرینت و پرس.

از اونور رفتم تربیت مدرس نامه گزارش رو بدم.

از اونورتر اومدم دانشگاه و به معاونین محترم زنگ زدم و ایمیلاشون رو گرفتم تا نامه ها رو براشون ایمیل کنیم.

الانم نشستم سر ساختار سازمانی که امروز فاینال کنم دیگه بفرستم با پیوستاش برای مدیر.

اووووو وه!

 

یکی از تایم شیتام گم شده! دکتر میگه اگه تایم شیت دقیق و جزئی به من ندی، حقوق بی حقوق! چیزی در حدود 200 تومن پر! حالا هی باید به مغز خودم فشار بیارم که برای فلان پروژه چه روزهایی و تو چند ساعت چه کارایی کردم!

 

امروز سه شنبه است! منی که هیچوقت هوس سینما نمیکنم دوست دارم امروز برم فیلم "هیس! دختران فریاد نمیزنند" رو ببینم!

کسی میاد؟!

 

  • فریba

نظرات  (۵)

میگن خیلی باحاله, من که ندیدم, اگه رفتی تعریف کن ببینیم ارزشش و داره بریم ببینیمش یا نه
پاسخ:
پاسخ:
عزیزم پوران درخشنده است هااا
شهاب حسینیه هااا
مگه میشه ارزش نداشته باشه! من که خیلی تعریف شنیدم ازش، ندیده میگم از دست نده!
تبلیغاتشو دیدم بد نیس انگار :)
اره بابا با انسی جَو گرفت رفتیم برگشتیم
ولی...
دیگه از این غلطا نمیکنیم!!!!!!!

پاسخ:
پاسخ:
به درد تو نمیخوره بچه!

ادم رو سگ بگیره! ولی امان از وقتی جو بگیره!

میگم مواظب باش یهو روحانی واسه تشکیل کابینه جدید ازت درخاس نکنخه چون خیلی مهم شدی!!!!
چه تفاهمی اتفاقا منم هوس کردم برم این فیلمو ببینم!!!!

پاسخ:
پاسخ:
نه بابا، از مهم بودن نیست! به این خاطره که دیوار کوتاه تر از من تو گروه پیدا نمیشه این کارا رو بسپرن بهش!!!!

خب بیاین دسته جمعی بریم ببینیم دیگه!
من الان دیدم نظر بعدیمو ندیده بگیر
این نوشین از هنر و فیلم چی میفهمه آخه
پاسخ:
پاسخ:
کدوم نظرت رو دقیقا!؟

گیر ندین اینقد به نوشین بابا! إ
هاجر مگه دستم بهت نرسه
یکم از فریبا یاد بگیرین

پاسخ:
پاسخ:
مگه دست منم بهش نرسه!
یکم از نوشین یاد بگیرین که اینقدر برای همه چی پایه بود!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند