گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

درد میکنم!

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۵۳ ق.ظ

به شدّدت همه جام درد میکنه! 

چرا کار این خونه تمومی نداره!

هی هر روز خسته کوفته از سرکار برمیگردیم سه تایی، تا شب ور میریم. آخر شب باز میبینیم یه عالمه وسیله مونده رو زمین! 

دیشب که من آخر وقت افتاده بودم به جون گاز! با انواع اقسام وسایل و مواد شوینده چسبیده بودم بهش. هی فاطمه میگفت ولش کن فردا تمیزش میکنیم. منم میگفتم من امشب باااید یه چایی تو خونه خودم بخورم! آخرشم آرزوش به دلم موند و نشد دیشب گاز رو وصل کنیم. یعنی جونی نمونده بود برامون و هر سه تا ولو شدیم کف زمین! 

امروز دیگه وسایلی که جا نداره باید جاگیر بشن. فعلا تمومه. یه فرشمون رو دادیم قالیشویی امروز قراره بیارن.

یه فرش دیگه و پرده و گلدون رو قراره آخر هفته پدر جان برام بیاره از خونه. اونوقته که دوباره کارمون شروع میشه. 

راستی!

اصل قضیه رو نگفتم.

عرض کردم که این خونه ای که ما گرفتیم جریاااان داره مفصصل. 

خب چون خیلی طولانیه، الان وقت نمیکنم چیزی بگم ازش. اصلنم حالم خوب نیست. چون به شدت خسته م و قلب گرامی نیز امروز خیلی بی تابی میکنه نمیدونم چرا. شاید از فشار کارای این چند روزه،

 برم گزارش رو تحویل بدم. شاید تونستم یکم زودتر برم خونه. 

خونمون اینترنت نداره. عین خونه قبلی م همسایه مهربون نداریم که پسورد بده بهم! ولی از این لحاظ خیلی خوبه چون دیگه ول نمیچرخم تو نت و میشینم سر کارام!

امشب وقت کردم جریان خونه هه رو مینویسم براتون تا فردا آپ کنم.

پس تا فردا...


پی نوشت:

بفرمائید بریم خوووونه! تعارف نکن جون فریبا. منزل خودتوووونه. بفرماااائید... :)



  • فریba

نظرات  (۹)

سلام
موفق باشید هر چند خسته ای
دشمنت خسته باشد
پاسخ:
پاسخ:
سلام
مچکرم.
درد میکنی! :|
اَنههههههههه آدرس آدههههههههههههههههه
پاسخ:
پاسخ:
تموم شد!

بوره دم ترون، واج بکه ایون پید! باز بوو آدرس آده!
راستی یادم رفت
خونت مبارک
بالاخره گرفتی
نزدیک هم هستیم. فکر کنم حدود 45 دقیقه با هم فاصله داریم.
منتظر باشم یا منتظری؟

کمک میخوای بی تعارف بگو. من بیکارم عصرها، ماشین هم ندارم راستی! فروختم!
پاسخ:
پاسخ:
مچکرم م
نزدیک!؟؟ آره خب! یه 40 - 50 تایی ایستگاه مترو بینمون فاصله است!

بع! فروختی ی؟؟ کلی نقشه کشیده بودم برات!
عزیزم!
حسابی دیگه مستقل شدیا !!!! چه حسی داری!!!!!
پاسخ:
پاسخ:
عااااااره ه
مهمترین حسی که دارم
آراااااامشه ه ه
اینقده خوووووووووووبه! یعنی تو خوابگاه تلف شدیم خودمون نفهمیدیم!
حالا میای میبینی ی
سلام عزیزم خوبی
میخواستم بدونم الان پریا خوب شده؟؟؟؟؟؟
توو وبم بهم اطلاع بده
پاسخ:
پاسخ:
کدوم پریا؟
عجب خونه ای بشه این خونه ه ه ه ه
پاسخ:
پاسخ:
پس چییییییییی!
خسسسسسسته نباشی
ای بابا حالا که من نت گیر آوردم تو نت نداری!
پاسخ:
پاسخ:
مرده نباشششششی! (افغانیا میگن!) :)

کمک جمع کنین من مودم بخرم، اینترنت دار بشم، شمام از سردرگمی دربیاین!
خونه آخرین پناهه واسه دلخستگیام....
خونه نو مبارک
پاسخ:
پاسخ:
ای ول
چه آهنگ خوبی رو یادم اوردین.
به زودی میگذارمش تو وب!

مچکرم.
چقدر بد که تو خونه اینترنت نداری؟ دیر به دیر اینجا آپ میشه
ما هم که تفریح وسرگرمی دیگه ای نداریم.
پاسخ:
پاسخ:
آره خیلی بده!
ولی من به اینش هم فکر کردم.
سوژه ها رو تو خونه مینویسم. همه رو یجا میارم اینجا آپ میکنم! شما هم کلی سرگرم میشین! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند