گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

اینترنت ت ت ت

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۱۵ ق.ظ
وای خدا اینترنت ت

اینجا اینترنت داره

چقدر اینترنت

چقدر زیاده 

چقدر کابل شبکه

چقدر مودم وایرلس

وای خدا خارج! (این تیکه قضیه داره!!)

منو اینهمه خوشبختی محاله!محاله! محاله!


خب چیه؟!!

آدم قریب به یه هفته اینترنت نداشته باشه همین میشه دیگه!!! 

عین معتاداااا

اینترنت که نیست فکر میکنم اصلا زندگی جریان نداره!

دیگه چخبر؟


  • فریba

نظرات  (۵)

اینترنت یا اونترنت
پاسخ:
پاسخ:
این تر نت!!
تو خونتووووووووووووووووووووونننننننننننننننن؟
پاسخ:
پاسخ:
الهام جان گوش بده یه لحظه به من!!
ببین خاله:

من
خب
یعنی خاله فریبا
خب
تو تهران
خب
خونه اجاره کردم
خب
عین بابا که خونه داره تهران.
خب
منم دارم
خب!؟؟؟

تو چجوری تیزهوشان قبول شدی من نمیدونم!!!
تو که گفتی خو نه ات اینترنت نداره............
اینقدر هم این الهام عزیز رو اذیت نکن دیگه......خودت هم فلان دانشگاه قبول شدی و اسم نویسنده رو خوندی زرین کلک با ک مفتوح

پاسخ:
پاسخ:
هنوزم میگم خونمون اینترنت نداره!
این پست رو بنده در محل کارم نوشتم!!!

الهام کم نمیاره شما نگران نباش!

من بگم دیمن بیاد این خاطره رو از تو ذهن تو پاک کنه! والا!
عاهان :)
عاخه همچین گفتی وااااااایییییی چقد اینترنت گفتم الان تو هرطبقه ساختمونتون یه وایرلس بدون رمز وصله :|
خو من اَ کجا میدونسم محل کارِت چن وخت نت نداشته!
بعدشم یکم کلاس بذار اَ این به بعد بگو نــِت! نه اییییینتتتتتررررررنتتتتتتتت :))))))))))
P:
راسی در مورد قبولی تیزهوشان خودمم شک دارم :)))) رفتم اعتراض اوردم عاقا من نباید قبول میشدم میگفتن نه قبول شدی D:
تازه از بین 1200 نفر فخط 49 نفر پذیرش داشتن فکرشو بکن :|
منو این همه خوشبختی محاله محاله...

پاسخ:
پاسخ:
خب همینه دیگه!
الان دو طبقه ساختمون اینجا وایرلس بدون پسورد داره! ولی خب من لپتاپ با خودم نمیارم که! چون اینجا سیستم هست به حد کافی.

از این اشتباهات تو زندگی تو زیاد اتفاق افتاده!! مدرکش رو دیوار بالای مبلهای خونه تون هست!
من حافظه ام تو بخش خاطرات خوب کار می کنه............ فقط درس توش جا نمیشه

پاسخ:
پاسخ:
پس لازمه از لحاظ ساختاری به رفرش حسابی بشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند