گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

یاد خاطرات

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۴۴ ب.ظ

این آهنگ منو یاد خاطرات قشنگی میندازه.

کی یادشه!؟

رفیق من سنگ صبور غمهام

به دیدنم بیا که خیلی تنهام

هیشکی نمیپرسه چه حالی دارم

چه دنیای رو به زوالی دارم

.....

بقیه ش یادم نیست! :)

 

------

مخم داره سوت میکشه! چشام داره در میاد. ضعیف تر شدن چشمام رو به وضوح دارم حس میکنم! قبلنا میتونستم عددای ساعت دیواری رو از این فاصله ببینم ولی الان نمیتونم!

گشنمم هست، کی برسم خونه کی شام درست کنم. هی موندم تا الان تو گروه بلکه این گزارش تموم بشه، حالا مگه میشه!! آخرش مجبورم کارم رو بغل کنم ببرم خونه!

آقامون هم ممنوع کردند کار ببریم خونه، دیگه چیکار کنم! یا باید جواب اون آقا رو بدم یا جواب این آقا رو! :)

راستی

یه مقنعه خریدم به رنگ آلبالویی فکر کنم! هر کی میبینه میگه خیلی خوشگله و خیلی بهت میاد و رنگی بپوش همیشه و آره! :)

 

همزمان با حمیرا عزیز داریم با هم کار میکنیم، من گزارش مینویسم و ایشون هم میخونن:

به جز قصه این عشق

چی گفتم چی شنفتم

همه ش درد دلم بود

اگه قصه میگفتم

چه حرفهای نگفته

هنوز روی لبامه

چه شعرای نهفته

هنور توی صدامه

تو قلبم تو رو دارم

اگه خونه به دوشم

من این عالم عشق رو به عالم نفروشم !

آره! :)

  

  • فریba

نظرات  (۵)

  • سمل قدیم (روستایی در جنوب)
  • سلام
    ادب و احترام
    از این سکه ها و اسکناسها خاطره دارید تشریف بیاورید و نظر بدهید ممنون می شوم
    عزیزم آهسته تر برو !!!!!!
    منو یاد مادر کوزت انداختی مخصوصا اون تیکه ی اول !
    پاسخ:
    پاسخ:
    کوجا برم؟
    مادر کوزت!!!!! دیدیش مگه!؟
    آلبالویی..............؟
    همون ها که تشویقت می کنن خودشون حاضرند رنگ مقنعه اشون رو از سیر به روشن تغییر بدن؟
    ........از تو هر کاری بگی ساخته است......یواش یواش زرشکی و بعد هم قرمز.....و صورتی دیگه...
    راستی یکی از همین روزها قراره بیام پایان نامه اون استاد محترم رو تو محوطه نزدیک دفترش رها کنم و برم.......(روم نمیشه برم داخل)نبینم که لاغر شدیا..........
    پاسخ:
    پاسخ:
    خیلی هم که خوبه و خوشگله و بهم میاد و تنوعه!
    چیه همش مشکی مشکی!!

    اتفاقا یه سبز مغز پسته ای میخواستم بخرم ولی هر چی فکر کردم نمیدونستم باید با چی ست کنم! برای همین نخریدم.
    تازه تر هم اینکه یه مانتو سبز جیغ خریدم هی منتظرم هوا یذره سرد بشه بپوشم!!

    در محوطه رها کنی :)))))))))))

    از اون روزی که منو دیدی، نصف تر!!
    1-اقاتون کی باشن؟؟؟
    2-اون اقا و این اقا کی باشن؟؟
    3-چرا لاغر شدی؟؟؟
    4-این (آره! ) چی بود اخر این شعر؟؟؟؟
    5-فعلا اینارو جواب بده بعدا باز میام :))) برم بقیه پستارو بخونم
    راسی البالویی قشنگه :) الناز ما یه مانتو البالویی ت=داره اگر در اون حد لاغر شدی بیارم برات؟ D:

    پاسخ:
    پاسخ:
    1.هوم؟
    2.هووم؟؟
    3. هوووم؟؟؟
    4.هووووم؟؟؟؟
    5. اوهوم!

    الناز شما!!؟؟؟ بیام خونه امتحان کنم ببینم اگه اندازم بود برمیدارم.
    داغونوم کردی... این آهنگ دقیقا منو میبره به حیاط پشتی خوابگاه کوی...برف نیم متری و فیلمی که تو فورجه امتحانات پر کردیم... منو تو و جمیله و نوشک و شاه حسینی..
    پاسخ:
    پاسخ:
    الان سالمی!؟

    فورجه اونوقت!!!!؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند