گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

کتاب

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۴۶ ق.ظ

تو این مدت که من خونه نشین شدم، رفتم سراغ این کتابها!! البته من فقط چندتاشو دانلود کرده بودم و این روزها فرصت خیلی خوبی بود که من این کتابها رو بخونم:

*هرگز رهایم مکن

*ماجرای عجیب سگی در شب

*ورونیکا میخواهد بمیرد

کتابهای خیلی قشنگی بودند، البته کمی اولش خسته کننده است ولی اواسط داستان جذاب میشه. تو همشون مفاهیم عمیقی هست که ادم رو به فکر وامیداره.

از میون این کتابها، خوندن ورونیکا رو به همتون توصیه میکنم. توضیحش روهم بعدا میدم. 

ماجرای عجیب سگی در شب هم در نوع خودش جالب بود. 

کتاب هرگز رهایم مکن یکم مبهم بود برام. اگر کسی خوند دوست دارم در موردش با هم صحبت کنیم ببینم اون چه برداشتی کرده.

سر فرصت برای هر کدوم از این کتابها یه پست میگذارم. لینک دانلودشون رو هم نیز!


این خطه نمیدونم از کجا اومد! هر کاریش هم کردم نرفت!

  • فریba

نظرات  (۱)

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام!
چه عجب از این ورااااا!
آخ جووون من چندی از این کتابو خوندم ! تازه زبان اصلی !!! حالا هی برین ترجمه بخونین
حالا بگو ادبیات خوندی !!!!

پاسخ:
پاسخ:
سلااااااااااااااااااام استاااااااااااااااودددد
نه خب نمیگم که تو ادبیات خوندی و تو دانشگاه مجبورتون کردند بشینید کتابهای زبان اصلی رو بخونید و تفسیر کنید و ...!
خب حالا تو که زبان اصلی خوندی بگو ببینم آخرش چی میشه!!


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند