گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

خونه شانس!

دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۳۵ ق.ظ

این خونه تو دو هفته گذشته خوش یمنی خودش رو نشون داد، اونم دو بار، هر دو بار هم به من!!!

منم نامردی نکردم چنان با پشت دست زدم تو دهنش که دیگه راه خونه رو پیدا نکنه!!

 

حالا هم خونه ای های من شاکی از اینکه تو چرا نمیذاری خونه خوش یمنی خودش رو نشون بده!!!

منم میگم اگه یمن خونه اینه! که خااااااک ....!

  • فریba

نظرات  (۵)

نه باباااااااااااااااااااااااا
خب بذار خونه کارشو بکنه دیگه!!!!

پاسخ:
پاسخ:
تا سه نشه بازی نشه!!
دیگه قرار شد به سومی جواب مثبت بدم!
خب هم خونه ایات راست میگن دیگه چرا جلو خوش یمنی خونه رو میگیری؟ هان؟ آخه آینده تو مهم تره یا بدنام نشدن خونه ؟!

پاسخ:
پاسخ:
اره واقعا!
قرار شد زنگ بزنن به صاحبخونه این موضوع رو اطلاع بدن!
فریبا نگفتی من کی بیام

پاسخ:
پاسخ:
میگم بهت! صبر داشته باش!!
نه واقعا من متوجه نمیشم :|
قضیه شوهره عایا؟؟

پاسخ:
پاسخ:
نه میخوام ببینم تو چرا همه چی رو تو شوهر میبینی!؟ هان؟؟ اصن چه معنی داره بچه تو سن تو بدونه شوهر چیه اصن!!
من به سن تو بودم دختر و پسر رو از هم تشخیص نمیدادم!
چه معنی داره آخه دهه هفتادی!؟؟؟
  • مریم پاییزی
  • اخ جون ,عروسی :)
    فریبا به الهام:

    چه معنی داره آخه دهه هفتادی!؟؟؟

    من به فریبا :

    :| :| :| :| :|
    بعله :)

    پاسخ:
    پاسخ:
    هوم!؟



    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند