گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

همایش

چهارشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۶ ق.ظ

همایشی که شرکت کردم، کمیته اطلاع رسانی خیلی بیخودی داره!!

شاید باورتون نشه بیشتر از 10 تا ایمیل بهشون زدم تو روزهای مختلف و با عناوین مختلف و ازشون ایراد گرفتم. 

برای مثال:

اوایل پذیرش مقاله، فرم ثبت نامشون تو سایت نبود!! ولی تو قسمت اطلاعات نوشته بود به فرم ثبت نام مراجعه کنید. منم ایمیل زدم گفتم چنین چیزی نیست. یه یساعت بعدش جواب دادند که اصلاح شد!

همایش تمدید شده بود. بعد میرفتی مقاله ت رو آپلود کنی. لینک آپلود مقاله رو برداشته بودند!!! دوباره ایمیل زدم آقا این لینکه قبلا بود ولی الان تو فرم ثبت نام نیست. مجددا چند ساعت بعد اصلاح شد!

یه چند روز مونده به همایش، عناوین کارگاهها رو اعلام کردند. دیدم فقط نوشته فلان کارگاه توسط فلانی برگزار میشه، مبلغ اینقد. دیدم یکی از کارگاههاش به موضوع پایان نامه من میخوره، ولی نمیدونم کی و کجا برگزار میشه. دوباره ایمیل زدم میشه برنامه کارگاه ها رو بگذارید!؟ دو ساعت بعد ضمن تشکر برنامه رو گذاشتند!!!

بعد چند روز برنامه همایش رو سایت زدند. دیدم فقط برنامه سخنرانی ها رو گذاشته و اثری از زمان ارائه مقالات نیست. دوباره ایمیل زدم خب من الان از کجا بدونم چه روزی باید کجا ارائه بدم آخه!!؟؟؟ 

فرداش دو تا فایل گذاشتند برنامه ارائه مقالات سخنرانی و پوستری!

حالا تو برنامه اصلی رو نگاه میکنی اثری از ساعت پذیرش نمیبینی. ایندفعه گفتم اگه زنگ بزنم میگن خانوم میخوای شما بیا همایش رو برگزار کن اصن!! زنگ زدم و گفتم چرا تو برنامه ساعت پذیرش رو نزدین!؟ خانوم مسئول دبیرخانه ضمن تشکر از من بابت یادآوری یک موضوع مهم گفتند حتما تو سایت میزنیم چه زمانی متونید برای پذیرش بیاید!!!!

میبینید تروخدا! یه همایش بین المللی رفتند اجرا کنند ها!!



پی نوشت:

1. همایش از یکشنبه شروع میشه و من مصرانه میخوام که حتما شرکت فعال داشته باشم!!!! نمیدونم چطوری این موضوع رو به دکتر بگم که منفجر نشه!!

2. بالخره طبقه بالا حاضر شد و ما در حال اسباب کشی هستیم. 

از تیم پروژه همه جابجا شدند و فقط من و دکتر ح و مهندس م (همون بابی جون) موندیم که ما هم شنبه میریم بالا.

 

  • فریba

نظرات  (۳)

سلااااااااااااااااااااااااااام به همه ی دوستای گلم.من اومدم.دلم برا همتون خیییییییییلی تنگ شده بود عااااااااااااشقتونم.یه بوووس محکم از لپای همتون که میدونید خیلی دوستون دارم.خوووبین؟

پاسخ:
پاسخ:
به به به به به به به به به به به به به به به به بهههههههههههههههه!
ببین کیییییییییییییییییییییییییی اینجااااااااااااااااااااااااااااااست!
میگفتی گاااااوی گوووووسفندی ی اسبی ی ی چیزیییییییی
اصن چشام درومد اسمت رو دیدم!!
ما همه خوبیم، خودت چخبر!؟

وااااااااااااای چقدر ضـــــــــــــــــــــــــایع!اینجا ایران است!!
سلاااااااااااااااااااام راضیه بـــــــــــــــــــــــــانو چطوری؟ حسابی کم پیداییا دلمون برات تنگ شده بود
پاسخ:
پاسخ:
امروزم رفتم پذیرش!
واااااای اگه بدوووووووونی، هر چی نگم بهتره!!
گاو وگوسفند واسب چیه بابا.دوستای گلی مث شما دارم از سرمم زیادیه.خوبی؟
پاسخ:
پاسخ:
یعنی الان ما رو با گاو و گوسفند اسب مقایسه کردی!!!!؟؟؟

از احوالپرسی های شما!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند