گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

یک معظل!!

چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ب.ظ

سلام

سلام

ساعت 15:15 دقیقه، اینجا همینجاست. صدای منو از خونمون میشنوید!

همه خوبن و سلام میرسونند.

این خونه اومدن من بساطی داشت دیروز که اصلا حال تعریف کردنش رو ندارم چون خیلی طولانیه.

 

دلتون بسوزه ما فردا عروسی داریم.

ولی من الان دچار یه معظل شدم! الان همتون میگین لابد میخوای بگی چی بپوشم!! خیر!

بنده از یکماه پیش برای این عروسی رفتم لباس خریدم و خیلی هم خوشگله. معظل من اینه که، این لباسه که من خریدم، پشتش بازه خب؟ میدونین چه مدلیه دیگه!؟ بعد من هنوز بخیه ها رو باز نکردم خب. حالا من اینو بپوشم جای اون بخیه ها رو پوشش نمیده!! L

حالا من چیکار کنم!؟؟؟؟ حالا بگین من چی بپوشم!!!؟؟

گفتم برم یه کت برای روش پیدا کنم، دیدم کل نمای این لباس به همین مدلشه!!!

خب چیکار کنم!؟؟؟؟؟؟؟

یعنی میگین لباس تکراری بپوشم!؟

 

پی نوشت:

یه جک در این رابطه بگم:

معظل جدید خانوما:

حالا که قراره با آمریکا رابطه داشته باشیم، چی بپوشیم!؟؟

 

  • فریba

نظرات  (۲)

به همه سلام مخــــــــــصوص برسون
به نظر من لباستو بده به یه خیاط ماهر که همرنگ لباست یا حتی با یه رنگ خلاقانه اون قسمت و بپوشونه چه بسا لباست از اولشم قشنگ تر بشه ، دیدم که میگما
پاسخ:
پاسخ:
همه هم سلام مخصوص میرسوووووونن
خب پیشنهادت خوبه ولی چند نکته:
این لباس با همین مدلش قشنگه!
من فقط اینبار نمیتونم بپوشمش، بخیه هام رو که باز کنم دیگه مشکلی نداره!
حیاط ماهر از کجا پیدا کنم!!؟
اندازه خود لباسه باز باید پول خیاط ماهر بدم تازه اگه بتونه در بیاره و مهمتر یه روزه اماده کنه!!

تصمیم نهایی: یه لباس دیگه میپوشم!
خب پس جای بخیه هاتو پاپیون بزن و لباس و بپوش برو عروسی
مدیونی اگه بعد عروسی نگی لباسه رو چیکار کردی

پاسخ:
پاسخ:
:))))) پاپیون خیلی ایده خوبی بود!
لباسی که خریده بودم تا کردن گذاشتم برای یه مهمونی دیگه و یک لباس دیگه رو از تو آرشیو در آوردم و پوشیدم! به همین سادگی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند