گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

برنامه امروز من!

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۰۶ ق.ظ
امروز این کارا رو باید انجام بدم:

اول اینکه دکتر بیاد یه دعوای حسابی باهاش بکنم به خاطر یکسری بی نظمی ها که حسسابی رو اعصاب منه!

دوم اینکه فرمت نامه ها و گزارشات رو که درآوردم رو به دکتر بدم و مجبوووورش کنم امروز تکمیلش کنیم!

سوم اینکه تمام گزارشاتی که تا الان به دستم رسیده رو تاریخ بزنم (یه جورایی دوباره کاری میشه ولی خب اشتباه خودم بوده که تاریخ نزدم که با هم قاطی نشه)

چهارم اینکه شرح خدمات رو به دکتر تحویل بدم و نهائیش کنیم، البته قبلش باید با میر در مورد بخش خودش صحبت کنم. 

پنجم اینکه آرشیو مکاتبات طرح رو تکمیل کنم. 

ششم اینکه ..... اوه اوه! در مورد سند منشور به دکتر یاداوری کنم. 

هفتم: ارزیابی انجمن و سایت انجمن!

هشتم: برم بیمارستان جواب آزمایشات خونم رو بگیرم ببینم باز چی میخوان بگن!

نهم: برم خونه!

دهم: کار دیگه ای نیست برای امروز!؟ اگه هست بگیدااا، تعارف نکنیدااا!! 

والا!



  • فریba

نظرات  (۲)

تو راه که داری میای یه پیتزا مخصوص برا منم بگیر :)
پاسخ:
پاسخ:
با سس اضافه!؟
وبلاگت...

پاسخ:
پاسخ:
اونکه کار هر روزمه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند