گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

پست زوری!

شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۵۳ ب.ظ

من فردا سمینار دارم!

هیچچچچی هم براش آماده نکردم!

نمیدونم چه شانسیه موضوعاتی که به من میرسه، جزو اون دسته موضوعاتی هست که کسی روش کار نکرده! حتی میر!!

کمتر از ۶ ساعت براش وقت دارم! (با در نظر گرفتن ساعت شام و استراحت و خواب و کار و ...!!!)

به نظرتون میرسم!!؟

  • فریba

نظرات  (۲)

من دیگه نظر نمیدم فقط میخونم اقا جون اصلا نظرات من نه دیده میشه نه گذاشته.خدافظ شما....
پاسخ:
پاسخ:
راضیه جان
هم نظراتت رو میبینم و هم میخونم،
ولی هنوز فرصت نکردم جواب بدم. برای همین تاییدشون نکردم!
نزدیک 20 تا نظر تایید نشده دارم که سر فرصت جواب میدم همه رو و تایید میکنم!

قــَـرررر نکن...
رسوندی مقالتو به سمینار؟!

پاسخ:
پاسخ:
رسوندم ولی اگر بدونی با چه بدبختی ای!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند