گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

سمینار

دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۴۸ ق.ظ

سمینار هم برگزار شد و بر خلاف تصور من استقبالی خوبی ازش به عمل اومده بود،

تو سالن در حالیکه همه منتظر بودند تا اساتید بیان و سمینار رو شروع کنیم، من پشت تریبون همچنان داشتم اسلاید می ساختم!!! حتی فرصت نکردم یک دور مطالبی که میخواستم بگم رو بخونم ببینم اصلا چی میخوام بگم!!!

تقریبا هر چی به ذهنم اومد گفتم و از اعتماد به نفس خودم در ایراد یک سخنرانی تخصصی و پاسخگویی به سوالاتی که تخصص کاملی در موردش نداشتم خوشم اومد!!

بعد از سمینار هم دعوت شدم به اتاق مدیر اون شرکت و ازم خواست که برای دانشجوهای ارشد و دکتراشون تو دانشگاه، WorkShop بذارم! اینو دیگه نمیشه سر سری گرفت، قرار شد سرفصلهایی که لازم دارند یاد بگیرند رو تا امروز برای من بفرستند تا منم در مورد زمان و هزینه و ... تصمیم بگیرم.


به نظرتون برای یک کارگاه آموزشی تخصصی دو روزه من چقدر پیشنهاد بدم!!؟؟ 

  • فریba

نظرات  (۱)

آفرین آبرومونو حفظ کردی
برو تحقیق کن فی دستت میاد
پاسخ:
پاسخ:
خودمم فکر نمیکردم اینقد خوب دربیاد!
فعلنه که رنج قیمتها بسیار از هم متفاوته!! اونام خب دانشجوئن و بالاخره باید دست پائین گرفت!
ببینم چی میشه حالا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند