گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

مزیتهای ف.ب!

سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۳۴ ب.ظ
امروز بعد مدتهااا تو یه فرصت درست و حسابی رفتم ف.ب رو گشتم،

خیلی خوب بود،

یه رفرشه. از بعضی لحاظ.

عکسهای جدید دوستان رو دیدم و هوایی تازه کردم،

یه دوست نازنین (مصی خودمون رو!!) رو از تو پیج معصوم پیدا کردم و درجا اینوایت فرستادم و اونم آنلاین بود و اکسپت کرد تازه مسیج هم برام فرستاد! (کلمات رو داشتید!!!)

کلی از عکسهاتون رو سیو کردم تا هر وقت میس یو شدم بهشون نگاه کنم!

دلم برای همه تنگ شده خیلی.

کاش میشد میدیدمتون! تک تکتون رو!

 

  • فریba

نظرات  (۲)

ما هم حال کردیم از اومدنت (جمله رو داشتی؟) جون من یه عکس بذار برا پروفایلت , امیر ارسلان مرد شد خودش بچه دار شد ولی تو این عکس و هنو عوض نکردی!!
آی میس یو توووووووو
پاسخ:
پاسخ:
عکس!؟
از خودم!!؟
اصن حرفشم نزن!
مردم چی میگن!!!؟
والا!
:) منم دلم خیلی خیلی تنگ شده:) بیا ببینیمت دیگه تقریبا جابه جاییا تموم شد.
پاسخ:
پاسخ:
دعوت کن تا بیایم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند