گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

به ما که رسید! وا رسید!!

چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۴۸ ق.ظ
بیا!

تا پارسال بچه هایی که کنفرانس بین المللی خارج از کشور شرکت میکردند، میتونستند برای ارائه مقالاتشون برن و درصدی از هزینه هاشون رو دانشگاه پرداخت میکرد!

امروز من رفتم با دکتر م. صحبت کردم که من میخوام یه کنفرانس تو لندن شرکت کنم، هزینه هاش چطوریه؟؟ میشه رفت نمیشه رفت!؟ 

میگه دانشگاه دیگه حمایت نمیکنه چون برون روی ارز داره!  

ای باباااااااااا

چقدر من برنامه ریزی کرده بودم برای این کنفرانس!

 أکِهی!

  • فریba

نظرات  (۲)

عزیزم برون روی مرزی داره میفهمی؟نمیشه خب!
پاسخ:
پاسخ:
اونم چقدر!!! معادل 10 میلیون تومن ن ن!!
سفر حج که نیست میلیارد میلیارد پول بدیم بره که!
ای بابا!!!! اگه گذاشتن جوونا پیشرفت کنن :(
پاسخ:
پاسخ:
همینان که روزنه های امیدمون رو کور میکنند!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند