گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

پیغام گیر تلفن من!

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۲۷ ق.ظ
یه گوشی جدید برای من آوردند، 

مجهز به پیغام گیر! 

میر بهم ایمیل داده که یه پیغام ضبط کن رو گوشی تا مواقعی که نیستی، ملت بدونن با کجا تماس گرفتند. 

حالا من دارم به این فکر میکنم که چی بگم. 

داشتم با خودم فکر میکردم و هر هر میخندیدم، اگه کسی منو میدید فکر میکرد من دیوانه م!

شما چی پیشنهاد میدید رو پیغام گیرم بذارم؟ 

یه چیزی تو این مایه ها:

" با سلام ! شما با دفتر پروژه .... تماس گرفته اید، لفطا پس از شنیدن صدای ؟؟؟ پیغام خود را بگذارید. با تشکر"

اون صداهه خیلی مهمه که بگیم پس از شنیدن صدای چی؟ صدای بوق، صدای کرنا، صدای زنگ، صدای دکتر م.، صدای ....!!! . 

وای خدا مردم از خنده! 

منتظر پیشنهادات شما هستم.

سریع تا مزه ش نرفته. 

  • فریba

نظرات  (۴)

وای میدونم چی میگی منم یه بار میخواستم یه جمله برا پیغام گیر بذارم اینقدر خندیدم و هرچی میگفتم به نظرم ضایع میومد که اصلا از خیرش گذشتم

پاسخ:
پاسخ:
من دارم به همین فکر میکنم که چقدر ممکنه بخندم وقتی بخوام ضبطش کنم!
حتما که نباید بعد از یه صداییی!!! باشه!
بگید:
پس از اتمام پیام (یا پdام ضبط شده)...

پاسخ:
پاسخ:
هوم؟
یعنی اینطوری:
با سلام ، شما با دفتر پروژه فلان تماس گرفته اید لطفا پس از اتمام پیام، پیغام خود رو بگذارید!؟

بگوووو بعد از شنیدن " حالا یارم میاد دلدارم میادددد" پیغام بگذاردید!!

پاسخ:
پاسخ:
میاد یا بیا!؟
  • مریم پاییزی
  • اخر پیغام تلفنی رو چی گذاشتی؟:)

    پاسخ:
    پاسخ:
    هنو هیچی. پیشنهادی داری بگو! استقبال میکنیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند