گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

380 - من و tablet!

سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۱۶ ق.ظ
هر چی تو عمرم دارو، من جمله قرص نخوردم! 

الان همه ش جبران شد. 

روزی 4 تا!!

دو تاش هم که باید باهم خورده بشه. 

عــــــــــــه!

یعنی من عذاااااابی میکشم وقتی میخوام اینا رو بخورم هاا..

عــــــــــــــــــه!



پی نوشت:

tablet: قرص

  • فریba

نظرات  (۴)

اخی! یادمه یه قرصه سرما خوردگی میخواستی بخوری نوشینو کچل میکردی؟
پاسخ:
پاسخ:
خب چیکار کنم!
تنها کاری که بلد نیستم انجام بدم همینه! :)
خوش به حالتون که الان یه عالمه تبلت دارین!!!
پاسخ:
پاسخ:
یه عاااااااالمه!
حدودا 200 تا!
من بخیل نیستم، شادیهامو با همه تقسیم میکنم!
بیاین نصفش مال شما!
یعنی فقط من میدونم تو چطوری قرص میخوری!یا به عبارتی نمیخوری
پاسخ:
پاسخ:
یادته!؟
هی هر چی میگفتم باور نمیکردین!!!

60 تا قرص!!!نخور بابا برا معدت ضرر داره!!!

پاسخ:
پاسخ:
جبران تمام نخورده های عمرم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند