گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

عصرونه!

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۳۹ ب.ظ

ساعت 18:40 روز شنبه 25/آبان/ 1392. سایت پروژه! 

فقط منم و یکی دیگه. شدیدا حس کار کردن در وجود من فوران میکنه و هیچ رقمه نمیخوام برم خونه!

ولی اینقده کارا زیاد و وقت گیره که حوصله ندارم برم سراغشون، چون میدونم برم سرش یهو دیدی ساعت از 12 گذشته و من همچنان اینجا نشستم. البته برای من پیش نیومده ولی بوده بچه ها تا 2 نصف شب هم موندن اینجا!! 

این هفته میخواستم به بچه ها بگم آخر هفته با تور بریم یه سفر یکی دو روزه، یادم اومد کارگاه دارم! مالید! صداشم درنمیارم چون دفعه پیش من برنامه شام بیرون رو بهم زدم، قرار شد اینبار هر برنامه ای که اوکی شد و یکی بهمش زد، اون شخص خاطی به اعضای گروه شام بده!! اون شخص خاطی هم همیشه من خواهم بود چون از بس کارام  زیاده و من هم فراموش کار!

کم کم جمع کنم برم سر خونه زندگیم، ساعت از 8 بگذره دیگه خونه راهم نمیدن! 


  • فریba

نظرات  (۱)

[شکلک واقعا که خجالت نمیکشه قرار کنسل میکنی]

پاسخ:
پاسخ:
[شکلک خب مگه چیه کار پیش میاد برای آدم مجبور میشه دیگه!]
[شکلک یه آدم سر شلوغ!!!]
[شکلک یه آدم بی برنامه و شرمنده !!!! ]

و سایر شکلک های مرتبط!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند