گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

410 - هوای یه نفره!

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۰۱ ب.ظ

غروبی که داشتم از بانک برمیگشتم و هوا هم بارونی بود شدید،

نمیدونم چرا تو اون سرما هوس کردم تو خیابونا قدم بزنم با اینکه خرید هم کرده بودم و خسته هم بودم!

یهو یاد یکی از بچه ها افتادم بهش زنگ زدم ببینم اگه خونه است بیاد بریم یه قدمی بزنیم.

بهش زنگ زدم میگم کجائی؟

میگه ولایتمون! شیرااااز!

میگم حیف شد، داره بارون میاد اینجا، خواستم ببینم اگه خونه ای بریم یه چرخی بزنیم.

میگه ای بابا، هوا دو نفره شده و تو هم هوس کردی!؟

میگم اتفاقا هوا اصلا دو نفره نیست چون خیلی سرده، اینجا خیلی شلوغه و بارون هم شدیده! من کله م خرابه که هوس کردم تو هوا قدم بزنم!!

برای همین رفتم برای خودم تو هوای یه نفره خودم قدم زدم، خیییس خییییس که شدم برگشتم خونه!

بعله!

 

  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند