گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

همکاره ما داریم!؟

شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۸ ب.ظ
با یه مشت آدم نفهم من اینجا سر و کار دارم!! 

(البته همشون نه! بعضیاشون!!)

باید هر چیزی رو ده دفعه بهشون بگی تا بفهمن قضیه چیه!

تازه وقتی هم یه چیزی بهشون میگی بهشون برمیخوره،

بعد میگن نرو به دکتر بگو که ما چیکار کردیم. 

بعدش میگن اینقدر به ما تذکر نده!

بعدش میگن اینقدر به ما گیر نده!

میگن جلو این و اون با ما درست صحبت کن!

بعد وقتی میگم من آخرش تو این پروژه از دست اینا سکته میکنم، میگن نه آروم باش!

بعد نوشین بیاد بگه جدیدا زیرآب زن شدی!

والا!


  • فریba

نظرات  (۴)

همدردی مارو پذیرا باشید!

پاسخ:
پاسخ:
انشالله در مراسم شادیتون جبران کنم!
چیه؟چی شده؟ کی زیراب زده؟ کسی منو صدا کرد؟من الان رسیدم در جریان نیستم

پاسخ:
پاسخ:
یکی بود ...
منو زد...
تو رو خورد...
دعوا کرد...
  • مریم پاییزی
  • جدیدا زیر اب زن شدی..والا

    پاسخ:
    پاسخ:
    والا!

    تو هم ؟؟ تو؟؟ زیر آب؟ :/

    پاسخ:
    پاسخ:
    زیراب؟ نه بابا. من شنا بلد نیسم که!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند