گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

سوتی اول صبح!

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۱۸ ق.ظ

بیرون بودم، وقتی برگشتم دیدم تلفن اتاقم دو تا میسد کال افتاده، رفتم چک کنم ببینم کی زنگ زده، اشتباهی رفتم رو قسمت شماره هایی که خودم تماس گرفتم!! دیدم شماره آموزش تحصیلات تکمیلی دانشکده است!!!! تماس گرفتم و میگم:
 سلام خانم جعفرنژاد ببخشید ... جعفر زاده!!! شما با این شماره تماس گرفتین!؟
میگه نه من زنگ نزدم!
گفتم آخه شماره شما افتاده رو گوشی ما!!
میگه نه من تماس نگرفتم! شما!؟
میگم: مطمئنید!؟
میگه: بله! شما؟
میگم: ببخشید! خداحافظ.

وقتی گوشی رو قطع کردم و یه نگاه به لیست انداختم تازه فهمیدم قضیه از چه قراره!
بنده خدا!

 

 

  • فریba

نظرات  (۲)

  • مریم پاییزی
  • شما/؟؟؟؟؟
    تو دست از سر این خانم جعفرزاده بر نمیداریا , فکر کنم شبا کابوس تو رو میبینه

    پاسخ:
    پاسخ:
    نبودی اون روز میخواستم برم اتاقش، قبلش از اتاق بغلیش پرسیدم این خانومه جعفر زاده است یا جعفر پور یا جعفرنژاد یا ....؟؟؟!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند