گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

یک نیروی متعهد به کار!

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۴۶ ق.ظ

آغا:

من وقتی سر کارمم، نمیخوام احدی مزاحمم بشه!! نه با تماس، نه با اسمس، نه با چت، و نه بالاخص مراجعه حضوری که دیگه واویلاست!

من دارم اینجا کار میکنم، دیگه مثل سابق دانشجوی اینجا نیستم که بیام دور هم بشینیم تو لابی و چای بخوریم و هر هر و کر کر..!

با کسی هم تعارف ندارم، خیلی راحت برمیگردم میگم الان کار دارم برو یساعت دیگه بیا! برو دو روز دیگه بیا، برو اصن تا یه هفته دیگه نبینمت اینورا!

لذا اگر دیدین تو ساعت کاری اومدین اینجا و من روی خوش نشون ندادم!

تو ساعت کاری اسمس دادین و دو روز بعد جواب دریافت کردین!!

تو ساعت کاری ده دفعه زنگ زدین و کسی پاسخگو نبود!!

و سایر موارد مشابه!

بهتون برنخوره.

من همینم که هستم! یک نیروی کار متعهد و مسئول و سگ!

والا! 


بعدا نوشت:

عزیزانی هم این وسط استثنا هستند که همه جوره ما درخدمتشون هستیم آنلااااااین! این استثناها لطفا این پست رو به خودشون نگیرند!

بعله!


  • فریba

نظرات  (۲)

  • مریم پاییزی
  • اینجور؟؟؟؟


    الگوبرداری شد.

    پاسخ:
    پاسخ:
    بلی! همینجور!
    البته باید ببینی طرف حسابات کیان دقیقا!


    متعهد و مسوول و سگ!؟
    باشه به خودمون نگرفتیم , فردا دم در دفترتم

    پاسخ:
    پاسخ:
    سگ هم همین شکلیه دیگه! هم متعهده هم پاچه میگیره!!

    برای شما عزیزان که 24 ساعته فری تایمم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند