گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

420 - تشریفات!

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۶ ق.ظ

چرا من زودتر به فکرم نرسید که با آبمیوه خیلی راحت میشه قرص خورد! 

مخصوصا اگه آبمیوه پالپ دار باشه، مثل رانی!

اصلا مزه قرص رو حس نمیکنم. تو این هفته دو بسته قرص رو به نصف رسوندم و این خیلی عالیه! 

البته اصلا نظمی تو کارم نیست، خیلی بی نظمم تو دارو. یهو میبینی شب شده و من هیچکدوم از قرصها رو نخوردم. یه لیوان ابمیوه میخورم و قاطیش هر 4 تا قرص رو میخورم!!

دیروز که داشتم در مورد تاثیرات و عوارض این قرصها سرچ میکردم دیدم نوشته بود در صورتی فراموشی نباید دوز دارو را دو برابر کرد!!!

تو یه چیزی هم شک کردم الان، نمیدونم از اون قرص سفیده باید روزی 3 تا میخوردم یا قرص صورتیه!!؟ من بنا رو، رو قرص صورتیه گذاشتم! باید برم چک کنم دوباره!

  • فریba

نظرات  (۱)

سلام تبادل لینک میکنین؟؟...

پاسخ:
پاسخ:
نع!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند