گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

یک شب خوش!

شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۱۵ ب.ظ
امروز یکی از بچه ها مهمون من بود!البته نمیگم کی، چون همتون میشناسیدش!!

یه دو ساعتی اومد خونه و یکم نرم افزار کار کردیم و گفتیم و خندیدیم و اون برای دیدن دو نفر دیگه ساعت حدودای ۸ از خونه مارفت. فردا هم عازم یک سفر ۲۰ روزه به خارج از کشور هست. سفر خطرناکی داره میره، از همتون میخوام براش آرزوی سلامتی کنید چون من واقعا نگرانشم.

بخاریمون رو هم اون اومد وصل کرد. هم خونه ای هام هم ازش خوششون اومد و برای همین مجوز رفت و آمد به خونه ما رو داره فعلا! :)

سر شب با حمیده و فاطمه تصمیم گرفتیم بریم این فست فود جدیدی که سر خیابون باز شده رو افتتاح کنیم. لذا چادر چاقچول کرده و رفتیم و یه پیتزا مخصوص قارچ و گوشت سفارش دادیم. پیتزاش خوب بود با یه دونه ش همه سیر شدیم. البته من الان گشنمه باز و یه چیزی میخوام که بخورم!!

به قول فاطمه که میگه من موندم تو اصلا چیزی نمیخوری و موندم چطوری نفس میکشی!!

یا به قول همکارم که موقع ناهار از سینی غذای من هیچی برنمیداره و میگه تو زیاد میخوری، اگه من از غذای تو بخورم تو گشنه میمونی!!!!

حالا من موندم خودم جزو کدوم گزینه ی بالا هستم.

همسایه پائینی که یک قاضی دادگاه هست و ماهی یبار میاد خونه و هر وقت میاد یه قوم عظیمی از دوستاش هم باهاش هستند، امشب پارتی داره انگار!! بوی تخمه بو داده و کیک و شیرینی و ... از خونشون میاد!!

دیگه اینکه...

امشب من حال خیلی خوبی دارم.

علتش رو هم نمیدونم چرا. شاید به این خاطر هست که تمام آنچه منو یه مدت آزار میداد رو از ذهنم دور کردم و کمتر بهش فکر میکنم. شاید چون بیشتر دارم روی برنامه آینده زندگیم متمرکز میشم و دارم یه تصمیماتی براش میگیرم.

امروز در رابطه با برنامه هام با یکی از دوستام مشورت کردم و کلی تحسین و آفرین ازش شنیدم و این جمله که خوشحالم که دختر عاقل و فهمیده ای هم توی دوستام وجود داره!!!! :)

دیگه همین.

الانم فولدر آهنگهای سنتیم رو رو پخش گذاشتم و با ولوم بالا دارم گوش میدم و هر از چندگاهی باهاش هم آوا میشم و میخونم:

بردی از یاااادم...

با یادت شادم..

از غم آزادم...

 

راستی یه اصل مهم دیگه روزهای خوبم رو یادم رفت بگم:

داشتن دوستای نازنین و دوست داشتنی مثل شما عزیزانم هست که تو این مدت کنارم بودین و تنهام نگذاشتین و شاید اطلاعی از یکسری اتفاقات نداشته باشین ولی همین بودنتون و اینکه ادم حس میکنه هستند کسانی که برات ارزش قائلند و قدر خوبیا و محبتات رو میدونند و هر چی هم )سهوا( در حقشون بدی کنی بازم تو رو دوست دارند و در تمام شرایط کنارتن ... همه ی اینا باعث آرامش این روزهای منه!

دوستتون دارم. (چون نخواستم فرق بذارم برای همین به ترتیب حروف الفبا نوشتم:)

شبی

عطی

فاطمه.چ

مص

نوش
و ...

 

  • فریba

نظرات  (۶)

ای جوووووونم, ما که جز خوبی ازت چیزی ندیدیم کاش به ترتیب حروف فامیل مینوشتی اون وقت من اول بودم
نکنه توام خارج مارجی جایی میخوای بری؟ حرفات بوی حلالیت طلبیدن میده!؟

پاسخ:
پاسخ:
آره یادمه
تو کلاس همیشه اسم جمیله و بعدش اسم تو اول بود!

میخوایم بریم اگه بذارن!
حالا شما پیشاپیش حلال کنید تا ببینم چی میشه!
از این همه حال خوبت خیلی خیلی خیلی خوشحالم(ای بابا باشه ...خودم اسپند دود میکنم دیگه...اگه گذاشتین حرفمو بزنم!!!)
منم دنبال یه حال خوبم حال این روزام زیاد تعریفی نداره...بیا ببینم شاید حال
منم خوب کردی:)

پاسخ:
پاسخ:
لازم نکرده!
خودم چنان ازت گرفتم که دارم همه چیو چشم میزنم شدید!!

من که خواستم بیای و تو طبق معمول ...!!
منم دوست دارم و جز خوبی ازت ندیدم

پاسخ:
پاسخ:
واقعن؟
یکم دیگه فکر کن؟
فدات شمممم عزیزم!
تو هم جزو دارای های بزرگ زندگی من هستی باور کن !!!!!!!!!!!!!
جزو چیز های که بهم انگیزه زندگی میده (دوست خوبی که دلت واسش تنگ میشه پس یعنی دلیلی واسه ادامه دادن هست)
راستی خوب کردی فرامووش کردی چون بعضی وقتا موندن تو بعضی لحظه ها هیچ فایده ای جز از دست دادن زمان و عدم پیشرفت نیست شاید کاینات میخوان چیزای بهتری واسمون آماده کنن ولی ما به خاطر این تعلق خاطرا فرصت رو از خودمون میگیریم! باور کن نمونه موردیشو دیدم که میگم! رها باش تا خدا آونچه لیاقتش رو داری بهت بده!! نه اونی که خودت فکر میکنی!!!

پاسخ:
پاسخ:
دارایی منقول یا غیر منقول!؟؟


ممنون شهدم، این حرفهاتون و این بودنتون بهترین سرمایه زندگی من میتونه باشه..

  • مریم پاییزی
  • منم میخوام :(

    پاسخ:
    پاسخ:
    چی؟
    مهمونی؟
    دوستای خوب؟
    شب خوش؟

    همه جوره ش رو داریمااا

  • مریم پاییزی
  • نه
    مهمونی؟
    نه
    دوستای خوب؟
    نه
    شب خوش؟

    تورومیخوام
    پاسخ:
    پاسخ:
    وا!
    من که هستم همینجا!
    یه چیزی بخواه که دست یافتنی نباشه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند