گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

کی میدونه حال و روز ما رو!

سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۷ ب.ظ

به شدت خسته م و خوابم میاد

اونقدر که حتی حال ندارم برم خونه!

کاش لپ تاپم اینجا بود یکم کارای خودمو انجام میدادم

برم ببینم دکتر مرخصی میده یه نصف فردا رو که من یکم بیشتر استراحت کنم!

تو این هفته رسما نصف شدم! از نصف هم شاید بیشتر، کم شدم!

دیروز که زود رفتم خونه، اول خواستم برم انقلاب کتاب بخرم، ولی دیدم حسش نیست. بی درنگ یاد سه تار عزیزم افتادم. 

رفتم سراغش و کتاب تمرینم رو آوردم. 

خوشحال بودم که بعد گذشت چیزی حدود 4 ماه از کلاس نتها و آهنگها رو یادم بود هنوز و میدونستم چی میخوام بزنم. 

چه شود به چهره زرد من، نظری برای خدا کنی

                              که اگر کنی همه درد من، به یکی نظاره دوا کنی

تو کمان کشیده ای و در کمین، زنی ار به تیرم و من غمین

                              همه غمم بود از همین، که خدا نکرده خطا کنی

از بین اهنگهایی!!!! که میزنم اینو خیلی دوست دارم، اونم به این خاطر که هم قشنگ و آرومه و هم خیلی راحته نتهاش!

نتها و آهنگها رو مسلطم فقط دستم خیلی کنده!

نمیدونم چقدر باید تمرین کنم تا یذره بتونم نتها رو تندتر بزنم. این مرحله رو که رد کنم اولین کنسرتم رو میگذارم! به صورت آنلاین! :)

من دیگه برم خونه.

 

  • فریba

نظرات  (۳)

آخی یادش بخیر!!!!
خوب بابا برو یه کم استراحت کن ول کن اون دکترو!!!!!

پاسخ:
پاسخ:
والا من دکتر رو ول کردم!
اینا منو ول نمیکنن!

آخی تو این هفته اول همه پستات خوااااااابم میاااااااد بود یه استراحت درست حسابی به خودت بده خب گناه داری!
برا من ردیف جلو یه جا رزرو کن میخوام شکلک در بیارم بخندونمت

پاسخ:
پاسخ:
اخه پنج شنبه جمعه نشد بخوابم خوب! این هفته باید جبران کنم.

من موقع آواز چشام بسته است!
  • مریم پاییزی
  • اوففففففففففف خدایا خدایا


    اولشم من با صدای کت وکلفت میگم :

    اَررنجمِــنــــــــــت بآآآآآآآآآآی ....

    پاسخ:
    پاسخ:
    ارنجمنت باااای ...
    خیلی با حال بود!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند