گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

میخوام برم به رویاها!

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۴۳ ق.ظ

حوصله کار کردن ندارم!

دوست داشتم کسی نبود الان،

پاهامو ضرب دری میگذاشتم روی میز و کش میدادم خودم رو رو صندلی و چشامو میبستم و میرفتم تو رویا!

اینطوری! 

(چشم بسته ش رو پیدا نکردم!!)

 

  • فریba

نظرات  (۲)

ای بابا اینا از علایم عاشق شدنه ها! فریبامون از دست رفت!

پاسخ:
پاسخ:
من که خیلی وقت بود از دست رفته بودم! تازه دارم به دست میام! :)
  • مریم پاییزی
  • دقیقا تو اینترنت چی سرچ کردی این عکسه اومد

    پاسخ:
    پاسخ:
    سرچ کردم:
    دختری که پاش رو، رو پاش انداخته داره به رویاهاش فکر میکنه!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند