گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

2054

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۳۵ ق.ظ
یعنی این 2054 منو نمود از بس بهم اسمس داد!!

هر روووووز به من بیشتر از 10 تا اسمس میده!

هر چی هم جوابش رو نمیدم ول نمیکنه!!

کسی راه خلاصی میدونه!؟؟



  • فریba

نظرات  (۲)

خوب مسدود کنین شمارشو!
من تمام شماره های تبلیغاتی رو مسدود کردم
خلاص!
پاسخ:
پاسخ:
چرا به فکر من مهندس نرسید این!! :)
من که یه عاالم شماره رو بلوک کردم!!

ای باباااا

مهندس داریم تا مهندس!!!

پاسخ:
پاسخ:
والا!
حاجی مهندس!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند