گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

برف برف برف

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۱۲ ق.ظ

عرض سلام و ادب مجدد

میگم عجب برفی داره میاد هااا

از شنبه شب همینطور داره میاد تا الان هم که من دارم با شما صحبت میکنم همچنان در حال باریدنه!

هوا هم به شدت سرد.

صبح که میخواستم از خونه بیام بیرون داشتم فکر میکردم چی بپوشم که یخ نکنم! یه چند لایه ای لباس پوشیدم ولی همچنان دارم میلرزم.

یه دوربین هم نداریم که چهار تا عکس بگیریم حداقل!

یادش بخیر روزای برفی دانشجویی. چقدر اون روزا رو دوست داشتم.

مخصوصا اون شبی که من و نوشین نصف شب پاشدیم رفتیم تو محوطه خوابگاه برف بازی کردیم، هیچوقت یادم نمیره، چقدر خندیدیم اون شب.

دوست داشتم الان بچه ها اینجا بودند یه برف بازی حسابی میکردیم.

دیروز همکارام گفتند بریم بیرون بازی کنیم و آدم برفی درست کنیم! گفتم برو بابا حال داری تو این سرما.

یادمه چند سال پیش که یه برف حسابی تو شهرمون اومد، من خونه بودم. بابا تصمیم گرفت بره پشت بوم رو پارو کنه! ما چهار تا بچه هم بدو بدو دنبالش. پشت بوم نزدیک 30 سانت برف نشسته بود. من و خواهر برادرا افتادیم به جون هم با برف.

یجا خواهرم در آرامش کامل گرفت رو برفا خوابید، ماهم نامردی نکردیم و دو تا گوله برف بزرگ آماده کردیم و کوبیدیم تو صورتش، بدبخت قرمز شد از سرما.

چون ساختمون خونه ما نسبت به همسایه ها بلندتر بود، اونا به ما دید نداشتند، برای همین همه جور مسخره بازی ای تونستیم دربیاریم، از جمله رقص پارو!! :))))

آخی یادش بخیر ...

 یاد اتاق 219 و 217 سال چهارم بخیر، با بچه ها کلی برف بازی کردیم و رفتیم تو اتاق برف خوردیم با شیره انگور!! عکسهاش همه هست، وقت کنم امشب میرم از آرشیو درشون میارم میگذارم تو فیس و اینجا. 

من همش به عکس زمین شطرنج محوطه پشت خوابگاه نگاه میکنم که انگاری یه گله گوسفند توش چریده باشند اینقدر که برفهاش لگدمال شده!! 

من دوست دارم برای یک لحظه هم که شده برگردم به سالهای لیسانس... فقط یک لحظه! 

ولی خب نمیشه که!!

راستی طرفای شما چطوره؟؟ برف مرف ؟؟ آدم برفی؟؟ 


  • فریba

نظرات  (۲)

اره برف خوبی گرفته!!!!! بسی خوشحال شدیم خیلی وقتی همچون برفی نبوووود
واااای که چقدر خندیدیم اون شب مخصوصا وقتی شهد میخواست ازمون فیلم بگیره
اینجام حسابی داره برف میاد فردا تمام مقاطع تعطیل شدن! البته امسال زمستون که ترکوند! این سومین برف سنگینه اصفهانه

پاسخ:
پاسخ:
خدا هم نمیتونه حد وسط رو نگه داره! نه به هفته پیش که اینقدر هوا گرم و آفتابی بود نه به این هفته که تا زانو تو برفیم!
چه وضعشه آخه!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند