گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

فواید تنها در خانه بودن! :)

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۳۲ ب.ظ

از فواید تو خونه تنها بودن به مدت چند روز اینه که*:

میتونی ظرفهای چند روز رو نشسته تو سینک بگذاری بمونه خیس بخوره**!

میتونی رخت خوابت رو از وسط اتاق جمع نکنی و بذاری همونطوری ولو باشه و بری سر کار!

هر دم مجبور نیستی سجاده ت رو به اون سختی و با اون بند و زیپش جمع کنی و پهن کنی! میذاری همونطوری وسط هال پهن باشه و فقط یه لبه ش رو بندازی رو اون یکی اش!

میتونی صدای موسیقی مورد علاقه ت رو تا اخرین درجه ببری بالا و باهاش بخونی و گاها حرکت موزون بری جلو اینه و برا خودت کیف کنی!

میتونی خریدات رو بندازی وسط هال و تا فرداش و چه بسا پس فرداش نری سراغشون.

میتونی راحت وسط اتاق لباس عوض کنی و نخوای هی تذکر بدی نیاین تو اتاق من دارم لباس عوض میکنم!!!

میتونی CD مکالمه کلاس زبانت رو با صدای بلند گوش بدی و تکرار کنی!

میتونی برای خودت بلند بلند و غلط غولوط انگلیسی حرف بزنی!

میتونی وقتی میری حموم یا گلاب به روتون دستشویی در رو نبندی!

میتونی تنهایی بخاری رو بغل کنی و مجبور نشی هی جابجا شی تا هم خونه ایت هم بتونه کنار بخاری جا بشه!!

دیگه به نظرتون چه کارایی میتونم تنهایی انجام بدم!؟؟ بگین تا فرصتم تموم نشده! :)))

 

 

پی نوشت:

* همه اینا و چیزای دیگه که الان یادم نیست چی بودن، نشون از این داره که من جنبه ندارم تنها باشم!!

** الان من از دوشنبه شب ظرف نشستم!! نگاه به سینک کردم، کلا سه تا لیوان و یه قاشق و یه چاقو و یه بشقاب و یه ماهیتابه کثیف شده بود! خوبه ها؟؟ این یعنی که من خیلی دختر تمیزی هستم که فقط همینقدر ظرف کثیف کردم!!!!

 

 

 

 

  • فریba

نظرات  (۶)

بگم............................!
پاسخ:
پاسخ:
من که میدونم چی میخوای بگی!
ولی خب چه فایده!!!

پس خونه هاجر اینا رو گذاشتن برا عمه من؟!
پاسخ:
پاسخ:
نه گذاشتن برای دوستای خودش!

ادم وقتی خودش خونه داره که نمیره خونه مردم که!
فعال شدین!!!
چقده پست!
البته نسبت به قبل
پاسخ:
پاسخ:
اینم از عوارض تنها بودنه!
والا نوشین!!!!نمیاد که تازه براش ماکارونیم که دوست داره پخته بودم!!!
البته فریبام راست میگه ولی من میگم توام بیا حداقلش اینه که دورهمیم دیگه
پاسخ:
پاسخ:
راست میگفتی ماکارونیت رو برمیداشتی میومدی خونه ما!!

میگم من برم ادرس این وبو بدم به هم خونه ایت؟؟؟؟؟؟D:
پاسخ:
پاسخ:
بده!!
هه!

(خر نشی!!)
نمیشد که! یکی از بچه ها دلشون گرفته بود تشریف آوردن پیش من گفتم توام میای فضارو عوض میکنی که نیومدی!

پاسخ:
پاسخ:
بله خب!
تا اوشونا هستند، جای ما که نیست که!

من که میدونم ماکارونی رو برای اون پخته بودی بودی نه من!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند