گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

534 - اندر فواید و نافوایدی ....!

جمعه, ۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۵۷ ب.ظ
تجربه به من ثابت کرد که عمل کردن دم عید مزیتها و مضراتی به شرح زیر داره:

یکی از مزیتهای کسی که دم عید عمل میکنه اینه که دردسر خونوادش برای پذیرایی کمتر میشه، اونم به این خاطر که همه با یه تیر و دو نشون میان به این خونه سر میزنن. هم برای عید دیدنی و هم برای ملاقات!

یه مزیت دیگه هم اینه که مردم سرشون خیلی شلوغه و عالم و آدم برای ملاقات پا نمیشن بیان! چون تو حالت عادی یه نفر ممکنه ده دفعه برای ملاقات به اون خونه سر بزنه، یه بارش برای ملاقات و دو بارش برای رفع تکلیف و بارهای بعدیش از سر بیکاریه!! والا!

و مزیت دیگه ش هم اینه که مجبور نیستی هر کسی رو میبینی باهاش روبوسی کنی!! وای که چقدر من بدم میاد!!

اما مضراتی که داره:

یکیش اینه که از کمپوت و اینا خبر نیست!! میگن شگون نداره تو عید و سال جدید برای کسی به نشان بیماری و اینا کمپوت بیارن. خب من میخوااام! حداقل پولش رو بدین به من برم بخرم بعدا هر چی دلم خواست.

یه بدی دیگه ش هم اینه که نمیتونی عید دیدنی بری و از حال و هوای پذیرایی ها و تنقلات رنگارنگ و سفره هفت سین های جورواجور بی نصیب میمونی.

بازم خدایا شکرت!

 

  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند