گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

533

جمعه, ۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۵۰ ب.ظ
خوابم نمیبره!

بعد مدتها اومدم سراغ لپتاپم، رفتم تو آرشیو میوزیک و یه فولدر رو تصادفی گذاشتم رو پخش، البته با هدفن!!

نانسی عجرم داره میخونه!!

دارم کارای عقب مونده پروژه رو یه بررسی میکنم. وای خدای من به حجم کارا که نگاه میکنم گریه م میگیره. شاید مجبور شم یکی از پروژه ها رو علیرغم میل باطنی پس بدم و بگم براش فرصت ندارم.

حجم باند و گچ و گاز و چسب کاری شده های رو سر و صورتم دیگه امونم رو بریده. همه میپرسن ازم درد داره!؟ منم میگم نه!! بعد با تعجب میگن وااااقعاااااا؟؟؟؟؟؟ خب درد نداره دیگه چیکار کنم!!

اینقد گفتن واقعا درد نداره که من از سرشب تا حالا روش حساس شدم و دارم دردش رو حس میکنم. کاش زودتر سه روز دیگه بیاد برم اینا رو بردارم یکم نفس بکشم!

برم یه سر بزنم به وبلاگ دوستان مجاااازی.

از سر بیکاریه دیگه چیکار کنم!

  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند