گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

544 - تورم!

سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۵۱ ب.ظ

چند روزیه تمام صورتم متورم و دونه دونه شده! 

نمیدونم به چی حساسیت داشتم که اینطوری شده،

گفتم شاید اثر شوینده های متفاوت و ناسازگاریه که استفاده میکنم. چون من صابون مخصوص خودم رو استفاده میکنم و همیشه و همه جا همرامه ولی اینبار یادم رفته بیارمش با خودم، یادمم میره بگم بخرن! هرچند دقیقا اسمش یادم نیست و هر دفعه میرم داروخانه از تو ویترین میبینمش و میگم از اینا بدین!!

دیروز که یکی فتوی داد به داروی بیهوشی حساسیت داشتی صورتت اینطوری شده! امروز من هر چی سرچ کردم هیچ رابطه ای بین داروی بیهوشی و التهاب و تورم پوست ندیدم! 

دیگه جوری شده که تا ده سال دیگه هر مرضی بگیرم میگن حساسیت به آمپول بی هوشیه!!

شایدم زیادی اجیل خوردم! منم پوستم حسسساااووسسس! 

با اینکه شدیدا از خوردن هر خوردنی که جویدنش سخت باشه برحذر داشته شدم ولی خب نتونستم از فندق و بادوم هندی و پسته خام بگذرم! خیلی جلوی خودم رو گرفتم تخمه هندونه و ژاپنی نخوردم چون یکیش رو که میخواستم بشکنم حس میکردم بخیه ها داره باز میشه و مغزم داره از وسط نصف میشه!!  

خوبه تو وضعیتی نیستم که بخوام هی اینه دست بگیرم خودم رو نگاه کنم! وگرنه تا الان خودم رو خورده بودم!


  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند