گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

551

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۲۶ ق.ظ

دوستانی که منو میشناسند میدونن که من ارتباط چندانی با تلفن همراه ندارم و شدیدا متمایلم به اینک روزی برسه که من بتونم بی دغدغه این گوشی رو خاموش کنم و دیگه روشن نکنم!!

برای همین اکثر تماسها و پیامهای دوستان من بی پاسخ میمونه حالا من کی برم سر گوشی و کی وقت کنم جواب بدم و ....

دیروز یکی از دوستان بعد عمری به من اسمس داده و کلی احوالپرسی و تبریک عید و اینا، بعد میپرسه مدل لپتاپت چی بود؟ میخوام مثل مدل تو بخرم چون خیلی ازش راضی بودی!

من ایندفعه اومدم جواب بدم نمیدونم چی شد که یادم رفت!!!

الان اسمس داده:

ممنون که جواب دادی! شماره تو رو به عنوان یه دوست خوب نگه داشته بودم، ولی الان میبینم که نیازی بهش ندارم! موفق باشی.

 

مردم اعصاب ندارن ها!! 

  • فریba

نظرات  (۲)

سلام

عجب !

اتفاقا امروز تو محل کار لپ تاپم بازی بدی سرمون درآورد هنوزم اعصابم خرابه سرش! ( حالا ربط کوه قاف به آلپ چیه نمیدونم ! چشمک)

ولی این حرف شما منو یاده مربی کوهنوردی م انداخت آقای حواله دار ... میگفت ببینید اصولا به من نه زنگ بزنید نه پیامک ولی اگر کار واجب کوهنوردی دارید فقط زنگ بزنید !
کسیکه بهم پیام بده یعنی برای وقت من ارزش قائل نیست !

آره دیگه !

شما کلا تعطیل کردی هر 2 رو ، حتما وقت طلایی دارید!

یا حق
پاسخ:
پاسخ:
سلام
با ربط کوه آلپ به قاف باهاتون موافقم!! :))

با این موافقم که کسی که به ادم برای کاری اسمس میده نه برای کار خودش ارزش قائله و نه برای وقت طرف (هر چند منم خیلی وقتها اسمس میدم!!)

وقتم که طلایی نیست، ولی تلفن و اسمس جواب دادن خیلی حوصله میخواد که من ندااارم!


سلام

چه باحال !

حتما دهخدا رو رفتید سرچ کنید ؟
بله دسترسی به دو سه تا لغت نامه محدود شده و از قدیم هم خودم تو فکرشم که چرا ؟

اما بهرحال معنی عام شهوت ِ یعنی امیال ... آرزوها ...دوست داشتنی ها

یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند