گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

558 - ویتـــــــــرای

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۴۷ ب.ظ

امروز مثلا قرار بود صبح زود پاشم برم دانشگاه و پایان نامه اون کره خر مو وز وزو رو بدم بهش و زود برگردم بیام بشینم سر پروژه!!

فکر کن اون بنده خدا از صبح ساعت ۸ هی به من زنگ زد تاااااا ۱۱ و من جواب نمیدادم تا بالاخره ساعت ۱۱ پاشدم و سه سوت حاضر شدم و رفتم دانشگاه و پایان نامه رو برداشتم و ساعت ۱ رسیدم خونه!!

بعدشم که خب صبونه نخورده بودم، صبونه و ناهار رو تو فاصله ۱ ساعت خوردم و یکم ور رفتم تو لپ تاپم و بازی کردم و بعد وسایلم رو جمع کردم و بدو رفتم کلاس ویتراااای.

شکیلا جون (مربیمون ) خیلی خوش اخلاق بود.

من یه بشقاب بلور برده بودم با خودم، یه طرح سنتی خیلی خوشگل کشیدم روش و رنگ کردم. الان حال ندارم عکسش رو بذارم، ولی در اولین فرصت میگذارم ببینید هنر ما را.

الان من جو گیرم خیلی که زودتر برم طرح های مختلف رو دربیارم و رو شیشه و آئینه پیاده کنم!! میترسم کارم به جای برسه که رو شیشه تلویزیون یا مانیتور لپ تاپم هم نقاشی کنم!!

من برم شام گرم کنم، بفرمائید قورمه سبزی!!

:)

 

+ راستی! سفارشات برای انواع کار روی شیشه و آئینه پذیرفته می شود! طرح مورد نظر و سطح مورد نظر رو جهت نقاشی به دستان هنرمند فریبا بسپارید! :)

+ هر چی ظرف بلور تو خونه است رو گذاشتم جلوم و دارم سرچ میکنم ببینم چه طرحی میشه روی اینا زد!

 

  • فریba

نظرات  (۲)

بابا بــــــــــــا کلـــــــــــــــــاس ...
پاسخ:
پاسخ:
تازه کجاشو دیدی! :)
فریبا درست بگو: کره خر کله وزوزو نه مو وزوزو
من که قرار شده ظروف جهیزیمو ساده بخرم فریبا برام طراحی کنه

پاسخ:
پاسخ:
هی میگفتم این نبود ها!! نگو اون بود!!

دیر نمیشه حالا! هر وقت بخری وقت هست برای طراحیش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند