گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

567 - غرفه ی نمایشگاه کتاب

چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۰۶ ق.ظ

در نمایشگاه کتاب منتظر حضورتان هستیم!

البته نمایندگان من هستند نه خودم.

از قبل عید تا الان این در و اون در زدیم و زدند تا یه غرفه درست و حسابی با امکانات کااااااامل در اختیار ما قرار بدند تو نمایشگاه کتاب ولی نشد، هر دو طرف کم کاری کردند. اینهمه برنامه ریزی کردیم، جلسه گذاشتیم، پیشنهاد دادیم همش کشک!

به هر جهت همین دو متر فضایی که کنار دفتر مدیریت دادند بهمون و همین کانتر و استندی هم که مرکز زحمت حمل و نقلش رو میکشه جای صدهزار مرتبه شکر داره!

من اول با تصور اینکه حداقل نیمی از پیشنهادات ما تا زمان نمایشگاه به مرحله اجرا در میاد، تمام ساعتهای فراغتم رو تو جدول حضور در غرفه زده بودم  "حضور"! ولی وقتی دیدم از همه درها به یک قفل رسیدیم کم کم جام رو دادم به بچه ها!

و خودم به عنوان یک مسئول وظیفه شناس فقط میرم سر میزنم بهشون.

امیدوارم شبستان حداقل اینترنت داشته باشه بشه یکسری ثبت نامها رو اینترنتی انجام داد!

به هر جهت،

داشتم عرض میکردم که:

در نمایشگاه کتاب منتظر حضورتان هستیم.

دوستان مجازی که تمایل به حضور در غرفه دارند و میخوان دیداری تازه بشه میتونن اعلام امادگی کنند من بگم کی و کجام! :)

 

 

 

  • فریba

نظرات  (۱)

سلام
هوم من 18 م برای دیدار دوستان سایت دانشجو احتمال قریب به یقین میام و دو سه روزی قبل و بعدش هستم !
غرفه داشتن از چیزها ( همون چیز استادی شما !) جالبی است که ما تو نمایشگاه مطبوعات به دست مون میاد نه کتاب !

ولی خوب دیگه خوش بگذره هرچند من حالم از شلوغی نمایشگاه هر سال به هم میخوره ...اصلا یه وضعی هست !
ترجیح میدم روی سبزه های اطراف نمایشگاه لم بدم تا شجاعت حضور در غرفه هایی با گرمای بیش از 100 درجه رو به خودم بدم که همزمانش انواع و اقسام تنه ها هم بخوریم !


یا حق

پاسخ:
پاسخ:
سلام
چه جالب همه 18م دارن میان!!
خوبه یه غرفه بزنیم به نام کمپین دوستان مجازی فریبا! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند