گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

600

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۱۸ ب.ظ
حرف خاصی نداشتم!

تو دلم مونده بود زودتر پست ششصدم وبلاگم رو بگذارم، 

که گذاشتم!!

:))

 

الان هم کلی کار دارم، طبق معمول گشنمه، دلم هوس بستنی پاندای خیابون ستار خان رو کرده. با بچه ها ساعت 7 قرار دارم سر ستار خان تو توحید. از الان دارم فکر میکنم چه طعمی بخورم! شایدم بستنی نخوردم به جاش معجون خوردم! آره بهتره. معجووون. 

ولی انصافا اگه گذرتون افتاد ستار خان حتما یه سر برید پاندا. بستنی هاش محشره. خیلی خوشمزه س. 

هر وقت هم رفتید یه اسکوپ شکلات تلخ هم جای من بخورید! :))

 

 

  • فریba

نظرات  (۲)

هورررررررراااااا ششصدیااااااااااااااااااااا ...
مباررررررررررک

پاسخ:
پاسخ:
هوراااااااااااااااا نوشین لپ تاپش درست شدددددد :)))

نه هنوز درست نشده با کامپیوتر مامانم اینا نظر گذاشتم :-(

پاسخ:
پاسخ:
اشکال نداره
مهم اینه که کامنت گذاشتی و ما را از وضعیت حیات و ممات خود با خبر کردی! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند