گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

614 - والیبال ایران - برزیل

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۳۲ ق.ظ
پستهای من داره با چند روز تاخیر آپ میشه!

بالاخره مدیریته و سر شلوغی و ... دیگه چه کنیم! :))

 

پریروز که ایران و برزیل بازی داشت، زود از سر کار اومدم (ساعت 7 !!!!) که برسم زود شام درست کنم و کارامو بکنم تا با خیال راحت بشینم والیبالم رو نگاه کنم، اصولا مسابقه ورزشی اون هم در این سطح هیجانی رو یا نباید دید یا باید با صدای بلند و با جیغ و دست و هوراااا دید!! وگرنه نمیشه که! 

(اینجا من یه پرانتز باز کنم و هر چی فحشه بدم به هر کی که نذاشت ما بانوان حامی تیم ملی بریم ورزشگاه بازی رو از نزدیک ببینیم! )

عرضم به حضورتون که ... 
من اول مسابقه نشسته بودم روی مبل و تخمه میشکوندم و امتیازا رو میشمردم! 
ست دوم بسقاب تخمه به دست اومدم نشستم روی زمین... 
ست سوم بشقاب تخمه رو انداختم یه ور تسبیح گرفتم به دست و یه قدم به تلویزیون نزدیکتر شدم و جیغ و داد و فریاد که تروخخخخدا این ست رو ببررررر ... تووووره ه ه .... خطااااا بوووود .... مرسی معروووووف.... دستت طلا سیددد.... ای ول به داااور.... ویدئو چک بده کاوچ.... 
ست چهارم من و قرآن و یه متری تلویزیون و هم چنان فریاد که : چرااا اون گوشه زمین خاااالیه ه ه ؟؟ چرا سرویست رو اینقدر محکم میزنی آخه ه ه مگه پنالتی میخوای بزنی؟؟؟... ترو خخخخداااا ... فقط دو امتیاز.... فقط یه امتیاز .... دسسست و جیغ و هوراااااااااااااا
و ست آخر من و قرآن و چراغهای خاموش خانه و هم خونه ای در خواااب و  من در حالیکه فریادهام  رو تو خودم خفه میکردم با نگاهم التماس میکردم که فقط 6 امتیاز دیگه ... فقط 5 امتیاز دیگه ... فقط ... و باختیم!!! 

و

 اما! 

آقا جام جهانیه مثلنااا، بی غیرت !!!! برای چی میای در میزنی میگی آروم باشید! اصلا توی پسر برای چی تو خونه نشستی؟؟؟؟ الان باید ورزشگاه میبودی تیمت رو تشویق میکردی! 

پسر همسایمون رو میگم!

وسط بازی اومده در خونمون رو زده و دَر رفته!!! بی ادب!! یعنی اینکه ارومتر!! هم خونه ای هم بدو اومده صدای تلویزیون رو کم میکنه و میگه خب کمترش کن! گفتم یباره خاموشش کن دیگه!! مسابقه رو با صدای بلند باید گوش بدی تا بفهمی چی میگذره!!! و من دوباره صداش رو بردم بالا! 

میگه فرهنگ آپارتمان نشینی داشته باش!

میگم برای چسقل پسر که جرات نمیکنه حرفشو بزنه میاد در میزنه در میره، من هیچ ادعای فرهنگی ندارم! آقا اصن من بی فرهنگ!!

این بشقاب رو هم بگیر ببر تخمه بیار،  همش دو ست دیگه مونده اعصاب ندارم!!! 

:))))))

 

  • فریba

نظرات  (۲)

وقتی باختن خیلی حالم گرفته شد ...

پاسخ:
پاسخ:
هیچ اشکالی نداره بازی ادامه داره!

ولی خیلی الکی باختن، همش توپ با سر میخورد وسط زمین خالی و برزیل امتیاز میگرفت.

و باز هم ولی! برزیل 9 دوره قهرمان جهان بوده هاا، تا الانش هم که به تساوی رسیدن خییلییه ه ه!

من بازی رو در حالیکه ناخنامو میگرفتم میدیدم نزدیک بود انگشتمو بچینم!!!
پاشو بیا خونه ما تا صب جیغ آزاده همه بازیام پخش میشه

پاسخ:
پاسخ:
مگه چند تا ناخن داری که دو ساعت و نیم بازی رو در حال ناخن گرفتن بودی!!!

بازی های اینده که عصر برگزار میشه، میشه تا حد توان جیغید! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند