گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

626 - ماه رمضان سال 93.

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۵ ق.ظ

ماه رمضونتون مبارک!

سحر دیر بیدارم شدم، اون هم به لطف تماس هاجر وگرنه اصلا بیدار نمیشدم!!!

در عرض یک ربع غذا گرم کردم، چای از قبل دم شده رو ریختم تا سرد بشه،

هندونه قاچ زدم!

شیرینی و خرما هم دراوردم از یخچال!

چند دقیقه مونده بود به اذان با یک لیوان آب اومدم تو هال و پرده رو کشیدم و پنجره رو باز کردم، یه نگاهی به بیرون انداختم و خونه های همسایه که تک و توک چراغ هاشون روشن بود، تلویزیون رو روشن کردم و ثانیه ها رو میشمردم تا روزه اولین روز ماه رمضان شروع بشه...

دوست داشتم بعد از نماز صبح نمیخوابیدم، ولی خستگی جلسه دیروز به من این فرصت رو نداد.

میخوام برنامه ریزی کنم عصر که از سر کار برگشتم یکم بخوابم، بعد از افطار هم دوباره بخوابم تا سحر و بعد از سحر تا صبح بیدار بمونم.

امیداورم بتونم...  

حس خیلی خوبی دارم که امروز روزه م.

 

التماس دعا.

  • فریba

نظرات  (۲)

آخی روزه اولی عزیز
میشه ساعت هفت هم احساستون رو بگید

پاسخ:
پاسخ:
ساعت 7؟
بنده در حالیکه از مطب دکتر بیرون آمده بودم له له زنان و در حالیکه شر شر عرق میریختم و از تشنگی نفس نمیتونستم بکشم.. تو کارگر واستاده بودم و دست تکون میدادم گیشااااا... گیشاااا...

روزت قبول...منم وقتی روزم خیلی حس خوبی دارم...

پاسخ:
پاسخ:
طاعات شما هم مورد قبول درگاه حق!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند